Toon posts:

6600 GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten om de Nvidea 6600 GT 128 mb te kopen.. altans iemand anders een betere weet voor hetzelfde geld ;) iniedergeval, ik wil hem dan bij Norrod kopen (winkel in mun stad).. http://www.norrod.nl/ en als je op onderdelen en dan videokaarten klikt staan er onder Nvidea merken zoals Standaard NVIDIA, Asus, Gigabyte etc.. maakt het wat uit welk merk ik kies? want ik zou voor standaard nvidea gaan omdat die het goedkoopst is :9

EN.. voor 10 euro ofzo meer heb ik 256 mb inplaats van 128 mb (Standaard Nvidea) maakt die mb's erachter veel verschil??

EN :9 ik wil dan denk ik deze doen: VGA GeForce 6600GT 256Mb (AGP) maar AGP is toch dat bruine ding in mun pc :P daar zit mun huidige Nvidea 5200 ook in.. Ik heb 4 witte en 1 bruine... Bruin is AGP als ik het goed heb (denk)..

(Ik ga ervanuit dat ik de regels overtreed maar dit moet ik echt even kwijt :9, hopelijk kunnen jullie daar het respect voor opbrengen)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 21:27 ]

Verwijderd

Zeker zou ik voor de 256 mb gaan. Verder lijkt me een goed en bekend merk ook verstandig, XFX, Gainward, Asus, Leadtek bv.

Succes

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:24:
Ik heb besloten om de Nvidea 6600 GT 128 mb te kopen..
Het is nVidia
altans iemand anders een betere weet voor hetzelfde geld ;) iniedergeval, ik wil hem dan bij Norrod kopen (winkel in mun stad).. http://www.norrod.nl/ en als je op onderdelen en dan videokaarten klikt staan er onder Nvidea merken zoals Standaard NVIDIA, Asus, Gigabyte etc.. maakt het wat uit welk merk ik kies?
Maakt niet zo heel veel uit. Koeling is vaak anders, en de software die je bijgeleverd krijgt.
want ik zou voor standaard nvidea gaan omdat die het goedkoopst is :9

EN.. voor 10 euro ofzo meer heb ik 256 mb inplaats van 128 mb (Standaard Nvidea) maakt die mb's erachter veel verschil??
Ligt eraan wat je gaat doen. Bij grote bestanden photoshoppen kan het schelen. Voor die 10 euro zou ik het niet nalaten iig.
(Ik ga ervanuit dat ik de regels overtreed maar dit moet ik echt even kwijt :9, hopelijk kunnen jullie daar het respect voor opbrengen)
Juist ja... eigenlijk inderdaad allemaal vragen die je zelf had kunnen weten.

• ThunderRobert
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2024
Standaard Nvidia cooling is ***, spreek uit ervaring.
Maar goed, daar valt nog wel iets op te verzinnen, namelijk de Zalman VF700 _/-\o_

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
voor 10 euro zou ik ook de 256MB nemen je hebt er niet echt veel aan (alleen als je echt op super hoge res of kwaliteit gaat spelen) maar voor dat bedrag zou ik het zeker niet laten

en als je er al vanuit gaat dat je de regels overtreed waarom post je het dan, wil je een ban ofzo :P

Verwijderd

Topicstarter
ThunderRobert schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:31:
Standaard Nvidia cooling is ***, spreek uit ervaring.
Maar goed, daar valt nog wel iets op te verzinnen, namelijk de Zalman VF700 _/-\o_
Maar die 256 mb was alleen standaard nvidia is dat het wel waard als die cooling zuigt?

Of zon zalman ding erop kopen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 21:35 ]

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-08 10:39

link_mario

Ofwa?

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:33:
[...]

Maar die 256 mb was alleen standaard nvidia is dat het wel waard als die cooling zuigt?

Of zon zalman ding erop kopen :9
Hij zuigt niet echt, hij voldoet. Maar hij maakt gewoon een pokke herrie. En een alternatieve cooling is vaak nog iets beter in koelen, en nog stiller ook.

Ik denk btw dat je je vraag beter Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 8 hier kunt stellen, en dat deze dan dicht kan.

[ Voor 16% gewijzigd door link_mario op 16-06-2005 21:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
EN :9 ik wil dan denk ik deze doen: VGA GeForce 6600GT 256Mb (AGP) maar AGP is toch dat bruine ding in mun pc :P daar zit mun huidige Nvidea 5200 ook in.. Ik heb 4 witte en 1 bruine... Bruin is AGP als ik het goed heb (denk)..

Die vraag nog effe beantwoorden aub iemand :9

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
op die site van Norrod zijn er geen kaarten met 10 euro verschil

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
de koeling is net voldoende voor die kaart, de 700CU is zeker een aanraden als je een beetje van stilte houd, en ik vind dat nog niet genoeg dus heb op mijn 6800LE waarvan de koeling ook erg veel herrie maakte een waterblok er op gegooit

en ja bruin is AGP :)

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 16-06-2005 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
leonvanderbeek schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:42:
op die site van Norrod zijn er geen kaarten met 10 euro verschil
Nouja die 252 mb is 200 euro en die 128 iets van 180 ofzo dus is die 10/20 euro wel waard..

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-08 10:39

link_mario

Ofwa?

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:41:

Die vraag nog effe beantwoorden aub iemand :9
Bruin = AGP

Wit = PCI(waar we 't nu dus NIET over hebben!)

Wil je die 6600GT er in, dan zal de FX5200 er uit moeten.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
link_mario schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:16:
Bruin = AGP

Wit = PCI(waar we 't nu dus NIET over hebben!)

Wil je die 6600GT er in, dan zal de FX5200 er uit moeten.
LOL

Verder wil ik even zeggen dat ik goede ervaringen heb met Norrod!
Pagina: 1