Toon posts:

Carkit met dual-sim?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 simkaarten bij mijn abonnement en ben op zoek naar ee ncarkit waar ik mijn 2e simkaart in kan doen.
Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een carkit met ingebouwde telefoon
kent iemand van jullie een goede oplossing?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

En waar heb je zelf al gezocht? Dit komt een beetje lui over eerlijkgezegd. Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart eens, dan zie je wat ik bedoel...

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

waarom die kosten maken voor een nieuwe carkit als je voor het zelfde geld al een carkit hebt voor je eigen gsm.
Ben zelf in het bezit van een nokia 6310 en dat alleen al omdat ik geen zin heb in de aanschaf van een nieuwe carkit.
Mijn 6310 houd ik als gsm in mijn binnenzak dus in zon geval is een dual sim noodzakelijk.
Als je dan toch een carkit gaat kopen kan ik je net zo goed adviseren om een karkit voor je huidige gsm te kopen.

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Topicstarter
excuus,
Ik heb me rot gegoogled en ook hier op tweakers gezocht maar geen topics gevonden waar iets stond waar ik wat aan had..
Edwin van Cleef schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:32:
waarom die kosten maken voor een nieuwe carkit als je voor het zelfde geld al een carkit hebt voor je eigen gsm.
Omdat er geen carkit bestaat voor mijn eigen gsm zonder bluetooth.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Koop een 2e handse nokia 3310 ofzo, en koop er meteen een geschikte carkit bij (vaak zie je die wel als combinatie advertenties). Dan ben je voor minder dan 100 euro wel klaar denk ik.