Stuurtje met of zonder Force feedback?

Pagina: 1
Acties:

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Vertel me maar eens... is het nu verstandig om een stuurtje te kopen met force feedback of nie?

Bovendien zou ik graag willen horen welk stuurtje dan volgens jullie het beste is! Misschien dat jullie reviews weten anders dan op deze site (die heb ik al gelezen!)...

alvast bedankt!

Sjesus...

Verwijderd

Ik zou een stuur met Force nemen omdat dit gewooon een extra demensie geeft aan je games, ikzelf heb de Microsoft Force Feedback Stuur en die bevalt me prima (komt ook beste uit test van verschillende tijdschriften).

Wel is het zo dat een Force Feedback stuur minder lang meegaat dan een gewoon stoor omdat het mechanisch is (heb ik mij laten vertellen) maar ik heb het stuur al 1,5 jaar en hij dut het nog steeds! (en ik ga er echt niet liefjes mee om)!!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik had de Thrusmaster Force GT. Nu niet meer omdat je met UT toch geen stuur nodig hebt ;) Met Force Feedback rijdt wel lekkerder, ook omdat je meer de spanningf af kan stellen op wat jij het lekkerst vindt. Het prijsverschil is ook niet zo groot, en aan duurdere produkten besteden fabrikanten meestal meer aandacht.