Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding demonteren

Pagina: 1
Acties:

• Anus Cocainus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Omdat er hier en daar wat gedremeld moet worden, wilde ik mijn voeding uitelkaar halen.
Ik wil de behuizing van mijn voeding echt helemaal leeg, dus printplaat e.d. moet er allemaal even uit.
Als ik alle schroeven eruit haal zit de voeding nog steeds aan z'n omhulsel vast, dmv een powerknopje en het aansluitpunt voor je stroomkabel.
Hoe krijg ik die in godsnaam los?

Het gaat om de volgende voeding:
CoolerMaster Real Power 450 (ACLY)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rijder/voeding.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anus Cocainus op 16-06-2005 19:11 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je even verteld welke voeding je hebt, kunnen we er misschien iets meer over zeggen!

Rail Away!

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Mad Marty schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:09:
Als je even verteld welke voeding je hebt, kunnen we er misschien iets meer over zeggen!
Het gaat om een CoolerMaster Real Power 450 (ACLY)

Verwijderd

van binnenuit krijg je die powerconnectors los met een kruiskopschroevendraaier.
Misschien dat je even draden moet lossolderen omdat je ze anders niet door de behuizing naar buiten geduwd krijgt.
Maar ehh, dat zie je toch vanzelf als je je voeding open maakt ?
Anyway, ik heb alleen ervaring met oude voedingen,. daar heb ik er zoveel van open gemaakt

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 19:16 ]

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
er zitten geen schroeven aan de binnenkant... dat zou ik wel gezien hebben

[ Voor 25% gewijzigd door Anus Cocainus op 16-06-2005 19:17 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

soldeerbout doet wonderen ;) :P gewoon die draden los solderen van de schakelaar.. wel evt van te voren een foto van maken zodat je weet hoe het zat ;)

heb ik wel is gehad van dat het achteraf wel handig was :D :X

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:52
Zit er niet wat onder een stikkertje ofzoiets. Had ik ook bij mijne. Zat flink te trekken kwam ik erachter dat het ergens onderzat... :x

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:43
Dan zitten er ws een soort clips aan de zijkanten, deze indrukken en naar buiten duwen...

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-11 23:03
naftebakje schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:22:
Dan zitten er ws een soort clips aan de zijkanten, deze indrukken en naar buiten duwen...
Idd,ik dacht dit ook.Ik heb al genoeg zo'n schakelaartjes en connectors moeten monteren op mijn vorig werk (wel niet in een pc,maar dat blijft hetzelfde) :P

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
volgens mij is dit een typisch geval van zinvol geweld.

Zo te zien zitten de powerknop en de netsnoer aansluiting of verlijmd of geklemd.

Dus stroomdraden demonteren (onthoud hoe het heeft gezeten) en voorzichtig loswrikken

Verwijderd

zitten vaak van die dunne klemmetjes aan de binnekant. Die moet je stevig induwen en dan naar buiten duwen. Je zal wel je draden moet los solderen, tenzij ze ast zitten met een connector..
Pagina: 1