Toon posts:

sony memory stick pro 512mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een memory stick pro 512 mb voor mijn sony p200
nu zie ik van het zelfde merk (sony) verschillende prijzen voor 512 mb (www.takeitnow.nl)
512MB MEMORY STICK PRO NS (NMS)
MEMORY STICK PRO 512MB HIGH SPEED NS (NMS)
is het verschil alleen de snelheid en wat heb ik nodig voor de p200?

als iemand mij hierbij kan helpen dan hoor ik het graag

groetjes iceseven

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik denk dat het inderdaad alleen de snelheid is. Een dergelijke camera heeft waarschijnlijk nul komma nul profijt van een hogere snelheid dan de standaard MM Pro.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Is idd eigenlijk alleen een snelheidsverschil met een factor van 2 (waarschijnlijk zijn er ook wel te verwaarlozen toegangstijden). De 'normale' memorysticks zijn ca 80Mbps max, de high speed versie ca 160Mbps. Als je gewoon standaard jpeg foto's aan het maken bent zul je dus geen verschil merken, het wordt een ander verhaal met hele grote bestanden.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:24
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:21:
Is idd eigenlijk alleen een snelheidsverschil met een factor van 2 (waarschijnlijk zijn er ook wel te verwaarlozen toegangstijden). De 'normale' memorysticks zijn ca 80Mbps max, de high speed versie ca 160Mbps. Als je gewoon standaard jpeg foto's aan het maken bent zul je dus geen verschil merken, het wordt een ander verhaal met hele grote bestanden.
én dan nog is die snelheid niet echt storend. 80 mbit is vrij veel, ik neem aan dat jouw cam geen grote raw files schiet...

|>

Verwijderd

@TS, wil je het echt allemaal precies weten kijk dan even hier:
http://www.memorystick.com/en/ms/variety.html

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
ik heb zelf de p150 met een memorystick pro origineel van sony en ik kan achter elkaar foto's schieten burst dus en hij werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie hulp!!
Pagina: 1