Toon posts:

usb 2.0 werkt als een 1.1 (drivers?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de volgende vraag:

is het mogelijk dat een usb 2.0 werkt als een 1.1 door verkeerde of niet aanwezige drivers? Ik heb mijn pc onlangs geformat. Alles weer installed maar nu krijg ik wanneer ik externe hdd of camera aansluit het ballonnetje snel usb apparaat aangesloten op trage usb poort. Terwijl dit wel 2.0 poorten zijn? ik vind niet meteen een specifieke usb driver op bijgeleverde cd-rom of online (Acer TravelMate 4000) laptop.

Indien iemand mij kan helpen aub ...

thx

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 13:20

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Met welk OS heb je je PC opnieuw geïnstalleerd? (als het windows is welke versie en welk service pack)

Normaal moet je voor w98 (:O) iig wel drivers installen, en voor wXP ook, mits er nog geen service pack geinstalleerd is.

Powered By C8H10N4O2

Verwijderd

Topicstarter
win xp pro... kzal es kijken voor service pack 2 ma kheb daar precies al slechte dingen over gehoord of zijn die problemen nu van de baan?

• jan_va
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
als je direct SP2 installeert na een verse format, draait het heel goed (spreek uit ervaring), het komt echter nogal voor dat bij wanneer je SP2 er op zet en je draait een bepaalde config al een tijdje, de boel helemaal verziekt wordt (heel traag...) (spreek eveneens uit ervaring)

dus zet die SP2 er maar op, en je probleem zal normaal wel opgelost zijn ;)

Verwijderd

Als je meerdere USB poorten hebt moet je eens een andere poort gebruiken.
Laast had ik dit probleem ook maar geen erg gehad in de poort. De volgende dag een andere USB poort gebruikt en draaien als een tierelier.

Verwijderd

jan_va schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:08:
als je direct SP2 installeert na een verse format, draait het heel goed (spreek uit ervaring), het komt echter nogal voor dat bij wanneer je SP2 er op zet en je draait een bepaalde config al een tijdje, de boel helemaal verziekt wordt (heel traag...) (spreek eveneens uit ervaring)

dus zet die SP2 er maar op, en je probleem zal normaal wel opgelost zijn ;)
Wat Jan zegt, zelfde ervaring, goeie tip :)
Pagina: 1