ik ben onder de indrunk van de vele functies die je met oxygen phone manager kan gebruiken. Ik beschik over een data kabel CA-42 en heb een gsm nokia 6100, met nokia phone manager werkt alles prima, alleen vond ik het een beetje jammer dat als je je berichten wil backuppen hier het nummer en niet de overeenkomstige naam bijstaat. Nu heb ik nokia phone manager gedesintalleerd en oxygen phone manager geïnstalleerd. (drivers heb ik uiteraard laten staan)
Als ik mijn de connectiewizard van opm doe vindt hij mijn gsm en alles is prima, het programme wordt opgestart en mij gsm staat er op. maar als ik bij om het even welke functie "read from phone" neem, geeft hij altijd een error tijdens dat hij leest, niet in het begin maar er een beetje na, bv bij de berichten op bericht 33 ofzo, dan hoor ik het usb geluidje van xp dat er iets gedeconnecteerd is, en erna direct het geluidje van connecteren. Dan heb ik geen toegang meer tot mijn gsm via opm, ik moet mijn datakabel uittrekken, gsm uitschakelen, en terug opstarten, dan weer datakabel insteken.
Maar ik krijg steeds dezelfde vervelende fout bij om het even welke actie.
graag wat hulp
hier kan je zien wat er fout loopt
http://users.skynet.be/psychochicken/opmprobleem.JPG
het is nu niet omdat het hier bij sms #zoveel is dat hij dat alleen hier doet, hij doet het devolgende keer bv bij sms #58 ofzo.
Als ik mijn de connectiewizard van opm doe vindt hij mijn gsm en alles is prima, het programme wordt opgestart en mij gsm staat er op. maar als ik bij om het even welke functie "read from phone" neem, geeft hij altijd een error tijdens dat hij leest, niet in het begin maar er een beetje na, bv bij de berichten op bericht 33 ofzo, dan hoor ik het usb geluidje van xp dat er iets gedeconnecteerd is, en erna direct het geluidje van connecteren. Dan heb ik geen toegang meer tot mijn gsm via opm, ik moet mijn datakabel uittrekken, gsm uitschakelen, en terug opstarten, dan weer datakabel insteken.
Maar ik krijg steeds dezelfde vervelende fout bij om het even welke actie.
graag wat hulp
hier kan je zien wat er fout loopt
http://users.skynet.be/psychochicken/opmprobleem.JPG
het is nu niet omdat het hier bij sms #zoveel is dat hij dat alleen hier doet, hij doet het devolgende keer bv bij sms #58 ofzo.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 18:26 ]