3dsMax 6 registreren

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik gebruik nu een jaar 3dsMax 6, maar ik heb het programma nu 2 weken niet geopend. Ik moet nu opeens opnieuw registreren. Ik heb gezocht hoe dit is gekomen, en dat blijkt een soort bug te zijn in Max 6. Bij een system restore gaat Macrovision max blokkeren. Het is leuk dat ik dat weet, maar het werkt nu nog steeds niet? Ik zou een Macrovision folder moeten weggooien, maar die kan ik dus niet vinden.

Heeft iemand dit probleem een keer gehad, en weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Bel de Discreet helpdesk in Nederland, je betaalt niets voor niets een paar duizend euro bij aanschaf.

... MMORPG Addict.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ff een slimme opmerking, is er uberhaubt 1 tweaker onder ons die 3dsMax 6 origineel heeft? (in eigen bezit)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
HyperTrophy schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:50:
ff een slimme opmerking, is er uberhaubt 1 tweaker onder ons die 3dsMax 6 origineel heeft? (in eigen bezit)
Ja, ik heb 3ds 6 (jammergenoeg niet 7) legaal. Ja, er zullen weinig tweakers zijn die 'm legaal hebben. Nee, we gaan niet helpen met illegale praktijken.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:23

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat CRiMiNaL zegt; bel de support. Als je m legaal hebt lijkt me dat het eerste wat je doet? :z

Rail Away!

Verwijderd

Mad Marty schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:59:
Wat CRiMiNaL zegt; bel de support. Als je m legaal hebt lijkt me dat het eerste wat je doet? :z
Ik heb wel begrip voor zijn keuze het eerst hier te vragen.
Heb je veel sneller antwoord en uitleg dan van zo een support medewerker :X

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:02:
[...]

Ik heb wel begrip voor zijn keuze het eerst hier te vragen.
Heb je veel sneller antwoord en uitleg dan van zo een support medewerker :X
Sneller antwoord ja, bruikbaar ?? :+

... MMORPG Addict.

• Joe-star
  • Niet online
Ik vraag alleen of dat iemand een oplossing of ander idee heeft m.b.t het oplossen van dit probleem, zo niet: gelieve niet te reageren.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Joe-star schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:14:
Ik vraag alleen of dat iemand een oplossing of ander idee heeft m.b.t het oplossen van dit probleem, zo niet: gelieve niet te reageren.
Ik heb je een oplossing geboden, of werkt dat niet :O

... MMORPG Addict.

• Joe-star
  • Niet online
CRiMiNaL schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:19:
[...]

Ik heb je een oplossing geboden, of werkt dat niet :O
Ik vraag of dat er hier iemand is die een oplossing weet, niet de helpdesk anders had ik dat al gedaan.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41
Joe-star schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:34:
[...]

Ik vraag of dat er hier iemand is die een oplossing weet, niet de helpdesk anders had ik dat al gedaan.
Heb je wel de legale versie? Anders kunnen/mogen we je niet eens helpen. :Y)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:03

alienfruit

the alien you never expected

Wie wil er nou 3dsmax legaal hebben :)
Na veel moeite aan mijn kant (school wilde niet meewerken!) ben ik sinds kort de trotse eigenaar van Softimage|XSI 4.2. Ik kreeg zelfs een korting (van ~65% ) van Softimage Amerika, omdat ik door mijn school geen studentenversie kon kopen. Lief van ze he! Nog steeds een berg geld maar goed, nu heb ik wel mooi een commerciële versie, die ik altijd kan gebruiken :)

[ Voor 18% gewijzigd door alienfruit op 16-06-2005 21:04 ]

• Joe-star
  • Niet online
Ja, softimage vind ik ook erg cool (omdat ik een geweldige Resident Evil fan ben) maar bij ons op school werken we met max, en dat vind ik eigenlijk prima. Als je het ene pakket kan, kun zonder al te veel problemen overstappen. Althans, dat is wat ik vaak hoor.

Maar hoeveel moest je betalen voor XSI? 160 ongeveer?

[ Voor 11% gewijzigd door Joe-star op 16-06-2005 21:19 ]

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 13:14
ehm... ontopic please... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CRiMiNaL schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:15:
Bel de Discreet helpdesk in Nederland, je betaalt niets voor niets een paar duizend euro bij aanschaf.
Voor studenten slechts 100 euro.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

HunterPro schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:54:
[...]

Voor studenten slechts 100 euro.
Max 6 voor studenten 100 Euro, dacht het ook. Niet helemaal legaal dus.

Tijd geleden al eentje proberen te kopen op een "studenten licentie" en dat is dan 350 Euro'tjes nog netjes. En dat heb ik het over Max 6, dan hebben we het nog niet over 7( toegegeven, verschil is minimaal, maar toch).

Feit is gewoon dat Max giga duur is, feit is ook dat (mits je er goed mee bent) een goed zakcentje mee kan verdienen.
Ik ben echt niet iemand die moord en brand gaat schreeuwen als een student Max "niet zo legaal" op zijn PC heeft staan, het is noueenmaal belachelijk duur, Maargoed GoT is niet bedoelt voor support bij warez.

... MMORPG Addict.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:03

alienfruit

the alien you never expected

Maar hoeveel moest je betalen voor XSI? 160 ongeveer?
160euro nou daar zou ik het meteen voor doen, neen ik moest rond de 2500$ betalen, maar dan heb ik ook geen studentenversie en is het altijd geldig (dus niet één jaar "abbonement"). Kan ik ook mooi upgraden na nieuwere versie, kopie :) Normaal kost het ongeveer 6500$.

[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 16-06-2005 23:20 ]

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Joe-star schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:34:
[...]

En toch lijkt de helpdesk de beste methode. Waarom probeer je die niet gewoon, daar zijn ze immers voor? :)
En zeker als het een bekende bug is zullen zij prima weten wat je zal moeten doen, en kunnen zij je veel beter helpen dan wij hier :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Joe-star
  • Niet online
Ik heb de oplossing al gevonden.
[Error 0.1.0020]

- Verborgen bestanden en mappen laten zien

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Macrovision\SafeCast\Product Licenses

-delete dat files
-reauthorize max6.
Topic kan dicht wat mij betreft.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:08

Pelle

🚴‍♂️

Support bellen voor dit soort dingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.