Toon posts:

animated gifs in mail

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee of het mogelijk is een animated gif als signature te gebruiken in mail?
de naimted gifs die ik in mijn mail sleep blijven een stilstaand beeld.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:08:
iemand een idee of het mogelijk is een animated gif als signature te gebruiken in mail?
de naimted gifs die ik in mijn mail sleep blijven een stilstaand beeld.
De e-mails met opmaak zoals Apple Mail ze maakt (ik neem aan dat je Apple Mail gebruikt), zijn geen HTML maar RTF. En deze ondersteund geen animated gif's, alleen het eerste frame wordt gezien. Als je dus animated gif's wilt gebruiken in je signature, zul je een ander e-mail programma moeten gebruiken die wel e-mails in HTML kan opstellen. Apple Mail kan overigens wel HTML e-mails lezen, dus daar zouden je animated gif's wel zichtbaar moeten zijn.
offtopic:
En nog welkom op dit forum :) Gelijk een tip voor de volgende keer: probeer wat vollediger te zijn wat betreft specificaties, zoals welke computer, OS, programma's enz. Dat voorkomt een hoop misverstanden en ergenis. Daarnaast, probeer en beetje op je spelling te letten en interpunctie. Mensen zijn veel eerder geneigd om te reageren als je je post opstelt in correct Nederlands.

[ Voor 23% gewijzigd door Daedalus op 16-06-2005 19:29 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik heb het hier even geprobeerd, en volgens mij is het gewoon niet mogelijk.

offtopic:
Waarom zou je dit eigenlijk willen? Ik ken eigenlijk niemand die dit leuk vindt, en des te meer mensen die zich er aan zullen ergeren :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Mail verstuurt wel degelijk de geanimeerde gifs maar hij laat ze niet bewegen, een andere mailclient (die waar je heen mailt) misschien wel. Ik weet dat texteditor van OSX wel animated gifs laat bewegen in RTF formaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 23:34 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ok, ik heb het uitgetest en ik heb niet helemaal gelijk. Zoals KoeNijn al opmerkte werken animated gif's inderdaad in Teksteditor. In Apple Mail werkt het om de een of andere reden niet, zowel met het verzenden als versturen van animated gif's als je van RTF gebruik maakt. De complete animated gif wordt echter wel meegestuurd (zou raar zijn als dat niet gebeurde), dus als de ontvanger een ander programma gebruikt dan Apple Mail, zou de animated gif gewoon zichtbaar moeten zijn.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Daedalus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:57:
Ok, ik heb het uitgetest en ik heb niet helemaal gelijk. Zoals KoeNijn al opmerkte werken animated gif's inderdaad in Teksteditor. In Apple Mail werkt het om de een of andere reden niet, zowel met het verzenden als versturen van animated gif's als je van RTF gebruik maakt. De complete animated gif wordt echter wel meegestuurd (zou raar zijn als dat niet gebeurde), dus als de ontvanger een ander programma gebruikt dan Apple Mail, zou de animated gif gewoon zichtbaar moeten zijn.
Ik wil nog even opmerken dat wordpad van windows volgens mij ook niet de gifjes liet animeren. Hoe het zit met Outlook? Geen idee en geen zin om de windowsbak weer aan te sluiten.
Pagina: 1