Na een paar maanden de pc uit elkaar te hebben gehad voor een case mod. Zou ik vandaag alles weer eens aansluiten.
Moederbord aangesloten en geheugen erin. Proc erin en de grafische kaart.
Op de processor van de grafische kaart heb ik koelpasta gedaan (niet te veel) en de koelers er weer op gezet.
specs:
Asus a7v600
AMD athlon xp 1600+
Gf 4 TI4200 128 mb.
Maxtor harde schijf.
Voor de rest nog nix aangesloten behalve beeldscherm en toetsen bord.
Wanneer ik de pc inschakel gaat de koeler van de grafische kaart draaien, en ook de HDD spint op.
er komt echter helemaal geen beel/ en ook helemaal geen piepjes.
Wat kan hier in hemelsnaam aan de hand zijn?
wat ik heb gedaan is de batterij er een paar minuten uit gehaald en er weer in. Daarna heb ik tijdelijk een andere graka in gezet. Nog steeds geen resultaat.
Het groene lichtje op het moederbord brand wel. Wat o Wat kan hier aan de hand zijn??
bvd.
Moederbord aangesloten en geheugen erin. Proc erin en de grafische kaart.
Op de processor van de grafische kaart heb ik koelpasta gedaan (niet te veel) en de koelers er weer op gezet.
specs:
Asus a7v600
AMD athlon xp 1600+
Gf 4 TI4200 128 mb.
Maxtor harde schijf.
Voor de rest nog nix aangesloten behalve beeldscherm en toetsen bord.
Wanneer ik de pc inschakel gaat de koeler van de grafische kaart draaien, en ook de HDD spint op.
er komt echter helemaal geen beel/ en ook helemaal geen piepjes.
Wat kan hier in hemelsnaam aan de hand zijn?
wat ik heb gedaan is de batterij er een paar minuten uit gehaald en er weer in. Daarna heb ik tijdelijk een andere graka in gezet. Nog steeds geen resultaat.
Het groene lichtje op het moederbord brand wel. Wat o Wat kan hier aan de hand zijn??
bvd.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 17:34 ]