De onbekende Monitor Audio luidspreker?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Topicstarter
Laatst op een eBay-zoektocht kwam ik toevallig deze speakers tegen.

Hmm, Audio Monitor? Zou hij Monitor Audio bedoelen? De gouden tweeter zegt alleszins van wel. Ik stelde hem de vraag, en er kwam iets onduidelijk van dat het de Audio Monitor 14 was. De ware internetter die ik ben sprong direct op Google, maar er kwam niets op Audio Monitor 14. Na lang zoeken kwam ik uiteindelijk op deze link. Als twee druppels water, ware het niet dat de tweeter anders is en dat deze speakers de Monitor Audio 4 zijn, niet 14. Een zoektocht naar meer foto's betreffende de Monitor Audio 4 kwam ook op niets uit.

Iemand die hier meer duidelijkheid kan brengen? Als het écht de Monitor Audio 4 zijn, dan is 250euro geen geld!

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik vind het raar dat ie van zo'n "goede bekende en dure" speakers maar 1 foto heeft gemaakt als ik eerlijk moet zijn.
Maar vraag hem eens of ie anders een foto wil maken van de achterkant, weet je het meteen. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Topicstarter
Phase-Shifter schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:21:
Ik vind het raar dat ie van zo'n "goede bekende en dure" speakers maar 1 foto heeft gemaakt als ik eerlijk moet zijn.
Maar vraag hem eens of ie anders een foto wil maken van de achterkant, weet je het meteen. :)
Dat van die foto is nogal simpel, de eerste foto op eBay is gratis en vanaf de tweede moet je 1,50euro betalen. Daarom zijn er genoeg veilingen met maar één foto. Zal keertje vragen of ie meer foto's heeft. Trouwens, op de foto zie ik toch wel het Monitor Audio logo op de covers hoor.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

Moeten wel monitor audio's zijn, gekke belgen!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 21:54

w00Dy

Make soap, not war

Hij kan geeneens nederlands. Bij andere objecten staat een jamo spieker en de audio moniters staat op spikkes.

Wat die tweeter betreft, ik heb Castle warwicks 3 en tegen het einde aan werd die serie ook gemaakt met zichtbaar andere woofers maar met dezelfde specs.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Heb wel eens deze gehoord irl

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rwmmos/833/Img_2646.jpg

Maar die zijn wel een paar klasse hoger (en niet meer leverbaar).

De diy buizenversterker is een verhaal apart: 833 zendbuis, >100 watt SE, 275 kilo totaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Duck-Twacy op 17-06-2005 12:56 ]

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Van iemand die het over ''kwallitijd" heeft mag je weinig concrete, heldere, correcte info verwachten denk ik ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

audio moniter zuilluid sprekers op spikes, zeer gelieft bij audiofielen, voor wie ze kent hoeft geen verdere uitleg voor wie ze niet kent vraag info aan de betere hifi zaak of informeer via google, echt engelse kwallitijd in zeer goede staat en indien gewenst kan beluisterd worden. alleen afhalen bij verkoper wegens te groot en zwaar paket, indien toch gewenst kan verstuurd worden op eige risco en verzendkosten voor de koper.
Ik tel al 10 taalfouten in de woorden alleen en dan heb ik het nog niet over de zinsopbouw en interpunctie.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• TomSwinnen

TomSwinnen

Topicstarter
Ik denk niet dat het een Belg is denk ik ;)

Pagina: 1