Wie verlost mij uit mijn lijden?
Ik krijg het maar niet voor elkaar om uit een pop-up een geselecteerde waarde in een array van tekstvelden te hangen, zodat ik deze in een koppeltabel kan wegstoppen.
Opbouw van de array in het formulier:
De field=0 geeft aan dat de eventuele geselecteerde waarde naar het eerste tekstveld in de file-array toe moet.
Radio-button met JS om de bestandsnaam naar het andere window te krijgen:
Het ging allemaal prima met 1 tekstveld, maar nu er meerdere plaatjes gekoppeld moeten worden, ontkom ik niet aan de array om deze in de afwikkeling van het formulier te parsen.
Zelf heb ik het vermoeden dat ik op de verkeerde manier de array probeer aan te spreken, wie heeft het verlossende antwoord?
Ik krijg het maar niet voor elkaar om uit een pop-up een geselecteerde waarde in een array van tekstvelden te hangen, zodat ik deze in een koppeltabel kan wegstoppen.
Opbouw van de array in het formulier:
HTML:
1
2
3
4
| <input type="text" name="file[]" readonly="readonly" size="20" value="" /> <input class="button" type="button" name="Bladeren" value="Bladeren" onclick="javascript:window.open('../files/index.php?filter=img&field=0', 'stayput','width=640,height=480,resizable=1,navigation=no');" /> |
De field=0 geeft aan dat de eventuele geselecteerde waarde naar het eerste tekstveld in de file-array toe moet.
Radio-button met JS om de bestandsnaam naar het andere window te krijgen:
HTML:
1
2
| <input type="radio" value="radioValue" name="default" class="radiobutton" onclick="window.opener.document.form.file.0.value='th_plaatje.jpg';" /> |
Het ging allemaal prima met 1 tekstveld, maar nu er meerdere plaatjes gekoppeld moeten worden, ontkom ik niet aan de array om deze in de afwikkeling van het formulier te parsen.
Zelf heb ik het vermoeden dat ik op de verkeerde manier de array probeer aan te spreken, wie heeft het verlossende antwoord?