nieuwe processor en moederbord Welke?

Pagina: 1
Acties:

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 22:32
welk moederbord moet ik bij een AMD TB 1200 nemen? Welke is het beste?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

-Asus A7v
-Abit
-MSI pro 2a

Een van die 3.... alleen de eerste heb ik de volledige naam van .. de rest ben ik even kwijt... maar als je de search gebruikt kom je er wel uit...

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
UTFS damnit.....

|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 12 januari 2001 13:27 schreef IceStorm het volgende:
-Asus A7v
-Abit
-MSI pro 2a

Een van die 3.... alleen de eerste heb ik de volledige naam van .. de rest ben ik even kwijt...
2de is Abit KT7

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 15:17

pro_6or

amateur_60r

tb 1200 is ontworpen voor een 133mhz fsb, dus deze drie moederborden, hoewel ze natuurlijk prima kunnnen, lijken mij niet de beste keuze. Vandaag is namelijk eindelijk, yess!! :) de KT7A Raid in de price watch verschenen, en deze heeft een veel hogere fsb, standaard 133 maar kun je zelfs overklokken tot 150 wat in combinatie met deze proc een gigantisch snel systeem zal opleveren, moet de rest natuurlijk ook goed zijn

een treffende spreuk

Verwijderd

Use The Fucking Search!
Pagina: 1