[BF2 demo] Videokaart switched naar low power mode*

Pagina: 1
Acties:

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Nou,

Ik weet niet waar ik moet beginnen . Maar enkele mensen bij ons hebben last van het zelfde probleem.

SInds de installatie van de demo en daarbij de nieuwe forceware drivers van de videokaart, doet mijn videokaart vreemd.

Hij komt met kreten zoals .

" te weinig power.... Switch to low performance mode " of iets in die kreet.

Enkelen van ons stopt de fan gewoon bij het spelen van het spel (de videofan)

Ik zelf heb dit probleem dus ook.

Ik heb een Asus P4800 P de luxe met een P4 3.0 Ghz
2 Gig memory
Nvidia FX5900
450 watt voeding
Windows XP Pro

Ik heb al van alles gedaan. Ik heb alleen de videokaart aangesloten en mijn hd. En nog mekkert ie om niet voldoende power

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik trap even een open deur in, maar heb je de extra voedingsconnector op de videokaart wel aangesloten? :o
Klik hier voor een plaatje :)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Yep , lol staat vermeld "Ik heb al van alles gedaan. Ik heb alleen de videokaart aangesloten en mijn hd. En nog mekkert ie om niet voldoende power"

Dus die molex op de kaart en de hd aangesloten hehehe :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ah ok, sommigen zeggen wel dat ze de videokaart aangesloten hebben, maar vergeten daarbij die molexaansluiting 8)7 :P Als ik het dus goed begrijp heb je geen problemen met oudere drivers i.c.m. (andere) spellen? En wie zijn "enkelen van ons" ? Zijn dit mensen met exact dezelfde videokaart? Of met andere videokaarten maar wel dezelfde drivers? In dat geval zou ik gewoon eens andere drivers proberen, zoals bijvoorbeeld de omega drivers :)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
nou ik heb alle drivers geprobeerd en het zijn verschillende kaarten

FX 5900
FX 6800

Zelfs met de guru3d files of de omega drivers zelfde problemen. Tis aan het licht gekomen toen we de demo gingen spelen

Met de orginele oude drivers die bij de kaart zaten gaf ie die error niet aan, pas bij de update (zelfs de nieuwste van nvidia site drivers ) doen dit nu.

Ow, volgens Asus Probe zijn mijn voltage settings ok , alles binnen de norm. zelf met het spelen van de demo. :)

Maar tja ik zie er ook geen dip in .

oudere games , Hl2 enzo (WoW) allemaal geen enkele problemen , maar sinds die update van drivers ... Bingo

[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 16-06-2005 16:48 ]