Verwijderd
jesus waarom doet iedereen zo lame of geen antwoord te geven, lekkere arrogant.
Je moet een ABITKT7 kopen, als je fijn wil overclcocken, anders zou ik voor de ASUS7v gaan snel moederbord.
Maar als je DDR wilt dan zou ik nog ff wachten.. en je hebt tuurlijk ook de kt133A chipset nu, maar niet allee MOBOS hebben dat al geimplementeerd.
Dus als je nu binnen 2 weken een MOBO zoekt zou ik de ABIT nemen
Je moet een ABITKT7 kopen, als je fijn wil overclcocken, anders zou ik voor de ASUS7v gaan snel moederbord.
Maar als je DDR wilt dan zou ik nog ff wachten.. en je hebt tuurlijk ook de kt133A chipset nu, maar niet allee MOBOS hebben dat al geimplementeerd.
Dus als je nu binnen 2 weken een MOBO zoekt zou ik de ABIT nemen
Verwijderd
Waarom kom ik dit nou zooooo vaak tegen...
Waarom niet eerst eens 5 minuten nadenken voordat je roept... Lees reviews, pak een internet-shop, kijk bij AMD (voor de compatible boards)...
*edited for explicit content and profanities*
Waarom niet eerst eens 5 minuten nadenken voordat je roept... Lees reviews, pak een internet-shop, kijk bij AMD (voor de compatible boards)...
Verwijderd
lekker boeie doe is rustig als hij die vraag wil stellen voor mij apart wordt die 3 miljoen keer gesteld dan mag hij dat...!
en als jullie jne daar aan eregeren REAGEER DAN GEWOON NIET EN BLIJF WEG UIT DEZE POST
KLAAR!
en als jullie jne daar aan eregeren REAGEER DAN GEWOON NIET EN BLIJF WEG UIT DEZE POST
KLAAR!
Verwijderd
een antwoord mag ook. dit slaat nergens opOp vrijdag 12 januari 2001 13:26 schreef koosmp3 het volgende:
^%$#&$#$#@@*^%%
Search pls
post dan gewoon niet
Verwijderd
Elke post die hier op lijkt komt op het volgende neer:
Op zaterdag loop je langs je favoriete computerzaak met een paar ruggen in je portomonnee. Je loopt naar binnen en koopt de allernieuwste, allersnelste en allerduurste CPU. Je gaat naar huis, schoeft je PC open en komt erachter dat je geen correct moederbord hebt. Je belt een willekeurig persoon op uit het telefoonboek en vraagt welk moederbord je nodig hebt...
Dan spoor je toch zeker wel niet... Duizenden sites testen elke combinatie van board, CPU, MEM, HDD etc, en dan komt er iemand met zo'n vraag...
Op zaterdag loop je langs je favoriete computerzaak met een paar ruggen in je portomonnee. Je loopt naar binnen en koopt de allernieuwste, allersnelste en allerduurste CPU. Je gaat naar huis, schoeft je PC open en komt erachter dat je geen correct moederbord hebt. Je belt een willekeurig persoon op uit het telefoonboek en vraagt welk moederbord je nodig hebt...
Dan spoor je toch zeker wel niet... Duizenden sites testen elke combinatie van board, CPU, MEM, HDD etc, en dan komt er iemand met zo'n vraag...
Verwijderd
als je het irriteerd lees het dan niet DUHOp vrijdag 12 januari 2001 13:46 schreef Necro_RBA het volgende:
Waarom kom ik dit nou zooooo vaak tegen...
Asus A7V
Abit KT7
MSI K7T PRO 2
Abit KT7
MSI K7T PRO 2
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nee, dat zeg je verkeerd. Het meer zoiets dat jij hem opbelt om te zeggen dat ie de search moet gebruiken.Op vrijdag 12 januari 2001 14:10 schreef Necro_RBA het volgende:
Elke post die hier op lijkt komt op het volgende neer:
Komt omdat jij pas bent geregistreerd heOp vrijdag 12 januari 2001 13:30 schreef The_Master_KOD het volgende:
jesus waarom doet iedereen zo lame of geen antwoord te geven, lekkere arrogant.
Pagina: 1