Toon posts:

[MSN 7.0] spelletjes werken niet als NIS ingeschakeld is

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje over die nieuwe msn versie 7.0. Ik heb hem gedownload en geinstalleerd, en op zich wel leuk en aardig, alleen de spelletjes werken niet meer, ze openen niet. Dit heeft duidelijk met mijn norton internet security te maken, want als ik deze uitschakel, dan kan ik wel bij het spelletjes menu. Nu vraag ik me af hoe ik die spellen wel kan spelen zonder mijn norton iedere keer uit te schakelen. Ben niet zo thuis in het configureren van dingen binnen norton helaas.

Iemand hier een idee over?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 19:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

RTFM? ;) Waarschijnlijk worden die spelletjes gezien als een bedreiging door Norton. Maar ik neem aan dat Norton de mogelijkheid geeft om MSN of wellicht zelfs die spelletjes te autoriseren om gebruik te maken van het internet/ze überhaupt op te starten.

Hoe en waar, tsja, dat staat in de handleiding die in de doos zit waarin je NIS hebt aangeschaft :+

(een google naar NIS en manual doet wonderen waarschijnlijk, Symantec biedt de manuals aan op hun eigen site nota bene)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; configureer inderdaad gewoon Norton even; dat lijkt me ook wel vrij logisch :) Dat je niet zo 'thuis bent in het configureren van norton helaas' is dan iets wat je jezelf maar even moet aanleren; beetje rondklikken kan nooit kwaad namelijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit erg lastig is verder voor een Tweaker :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.