Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
*insert signature here
[ Voor 181% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2005 15:17 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nee, die draait juist helemaal niet, als ik apache.exe wil opstarten krijg ik deze foutmelding.BtM909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:04:
Draait Apache wel goed?
--------------------------------------------------------
EDIT
Hij doet het al, ik had de exe naar de snelstartbalk gekopieerd ipv er een snelkoppeling van te maken. Stom
Mijn excuses en sluiten maar
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Altijd weer terug naar de basis heBrabrabra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:16:
[...]
Nee, die draait juist helemaal niet, als ik apache.exe wil opstarten krijg ik deze foutmelding.
--------------------------------------------------------
EDIT
Hij doet het al, ik had de exe naar de snelstartbalk gekopieerd ipv er een snelkoppeling van te maken. Stomik lijk wel een noob
Mijn excuses en sluiten maar
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Wel gezocht? Maar de FAQ overgeslagen? Zie P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragenBrabrabra schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:03:
Ik heb al vaker PHPtriad geïnstalleerd. Je hoeft er eigenlijk niks aan te doen en het werkt.
Ik probeerde het vandaag weer en nu krijg ik de error "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat apacheCore.dll niet kan worden gevonden." maar die staat gewoon in C:\apache.
Wat moet ik doen om hem werkend te krijgen? Ik heb al gezocht op GOT en google...
(Het is XP professional met SP2)
Anyway, problem solved blijkbaar, dus sluit ik je topic i.p.v. dat ik het verplaats naar SA
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()