Wil iets heel eenvoudigs, de search al helemaal doorgespit, maar het lukt me maar niet.
Ik wil heel simpel in een kolom van een tabel, een background hebben die vaststaat (geen probleem) en dan de text die erover komt, dat die als die langer is dan de background, er met een scrollbar overheen scrollt.
Ik heb in css:
en in html:
Nu is zo dat als de text blaat blaat langer is dan de achterground, er geen scrollbar komt maar er onder de achtergrond nog
blaat
blaat
blaat staat. En ik wil dus dat er dan een scrollbar komt en het beeld niet langer wordt dan mijn achtergrond.
attachment :scroll of fixed mag ook niet baten
Ik wil heel simpel in een kolom van een tabel, een background hebben die vaststaat (geen probleem) en dan de text die erover komt, dat die als die langer is dan de background, er met een scrollbar overheen scrollt.
Ik heb in css:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
| .tdbg { background-image: url(monocompilatie_totaal_breed_2.jpg); background-repeat: no-repeat; } |
en in html:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <td colspan="2" class="tdbg">
blaat
<br><br><br><br>
blaat
<br><br><br><br>
blaat
<br><br><br><br>
blaat
<br><br><br><br>
blaat |
Nu is zo dat als de text blaat blaat langer is dan de achterground, er geen scrollbar komt maar er onder de achtergrond nog
blaat
blaat
blaat staat. En ik wil dus dat er dan een scrollbar komt en het beeld niet langer wordt dan mijn achtergrond.
attachment :scroll of fixed mag ook niet baten
[ Voor 23% gewijzigd door sarinsarin op 16-06-2005 18:37 ]