(Waarschuwing: topic geopend door php-n00b
)
Met behulp van het artikel op A List Apart over de PHP stylesheet switcher heb ik geprobeerd de switcher op mijn eigen site aan de gang te krijgen. Ik krijg echter een blanco scherm bij het switchen van stylesheet (FF), of er gebeurt gewoon niks (IE).
Eigen demo ter illustratie.
Wisselen van stijl gebeurt door klikken op een link.
In de head van de index.php staat de volgende
Overigens, de stylesheets werken wel goed, daar ligt het niet aan.
Wat doe ik verkeerd? Waardoor werkt het niet? En hoe los ik het op?

Met behulp van het artikel op A List Apart over de PHP stylesheet switcher heb ik geprobeerd de switcher op mijn eigen site aan de gang te krijgen. Ik krijg echter een blanco scherm bij het switchen van stylesheet (FF), of er gebeurt gewoon niks (IE).
Eigen demo ter illustratie.
Wisselen van stijl gebeurt door klikken op een link.
code:
Bij het aanklikken van een link om van stijl te wisselen, wordt het bestand switcher.php opgevraagd, met de volgende 1
| <a href="switcher.php?set=1" title="stijl 1">Normaal</a> |
code:
Waarbij 'mijndomein' natuurlijk is vervangen door mijn eigen domein.1
2
3
4
| <?php setcookie ('sitestyle', $set, time()+31536000, '/', 'mijndomein.com', '0'); header("Location: $HTTP_REFERER"); ?> |
In de head van de index.php staat de volgende
code:
1
2
3
| <link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" title="User Defined Style" href="<?php echo (!$sitestyle)?'1':$sitestyle ?>.css"> <link rel="alternate stylesheet" type="text/css" media="screen" href="1.css" title="1"> <link rel="alternate stylesheet" type="text/css" media="screen" href="2.css" title="2"> |
Overigens, de stylesheets werken wel goed, daar ligt het niet aan.
Wat doe ik verkeerd? Waardoor werkt het niet? En hoe los ik het op?
[ Voor 32% gewijzigd door Boelie-Boelie op 16-06-2005 14:39 ]
Cogito ergo dubito