Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
welke versie van msn heb je?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Voor zover ik weet is 19x21 de standaard grootte voor emoticons. Dit is, lijkt me, omdat anders mensen formaat wallpaper emoticons gaan gebruiken, waar het gesprek een beetje lastig te volgen wordt.
Signature
Kan het zijn dat sommige mensen meerdere custom emoticons naast elkaar gebruiken zodat er één figuur ontstaat? Dat doen sommigen met letters bijvoorbeeld...
(La)(Lb)(Lc) wordt bijv. A B C in een schrift van emoticons...
(La)(Lb)(Lc) wordt bijv. A B C in een schrift van emoticons...
MSN 7 natuurlijk.. (Build 7.0.0813)
Ik heb dus zelf custom animated gifs als emoticon toegevoegt, die _wel_ gewoon breder zijn dan normaal. Alleen als ik zelf een plaatje bouw en er in zet, werkt het ineens niet meer.
Ik heb dus zelf custom animated gifs als emoticon toegevoegt, die _wel_ gewoon breder zijn dan normaal. Alleen als ik zelf een plaatje bouw en er in zet, werkt het ineens niet meer.
[ Voor 73% gewijzigd door Kaastosti op 16-06-2005 14:30 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Waarom maak je dan niet een gif van je plaatje? En geef die 2 dezelfde frames?
Ik heb het plaatje al een opgeslagen als gewone gif... maar ik weet dus niet of het probleem ligt bij het feit dat dit alleen werkt bij animated gifs. Daar hoopte ik een beetje antwoord op te krijgen
Het hoeft nieteens persé een gif te zijn...Kaastosti schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:37:
Ik heb het plaatje al een opgeslagen als gewone gif... maar ik weet dus niet of het probleem ligt bij het feit dat dit alleen werkt bij animated gifs. Daar hoopte ik een beetje antwoord op te krijgen

Dit waren animated png's (wist ook niet dat die bestonden
Ik ben ook wel benieuwd wat het precies is!
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik bedoel ook dat je er gewoon een animated gif van maakt en dan gewoon 2 keer hetzelfde frame.Kaastosti schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:37:
Pagina: 1