Toon posts:

CD-brander

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben op zoek naar een CD-brander voor een normale prijs (500-600 gulden). Wat is absoluut aan- of af te raden?

Dank u!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:48
Plextor 8/4/32 IDE Retail, ong. f 599,-

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16
HP 9110/SONY CRX140

Ook ong. fl. 500-600. De it's heeft op het moment de sony in de aanbieding voor minder zelfs!

Verwijderd

ik heb nog niks dan ellende en rottigheid met HP gezien
HP wil ik dan ook zeker AFRADEN

pak een fatsoenlijk iets, plextor of yamaha ofzo..

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16
Vroeger wel ja, ten tijde van de 8100i serie. Da was inderdaad nie veel.

Heb deze 9110 serie nu al VEEL getest en ingebouwd en hij bevalt me in ieder geval veel beter als plextor! (over yamaha hoef je nog niet eens na te denken)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
Aopen is ook een goede keus als je wat minder pieken hebt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

dominator :(over yamaha hoef je nog niet eens na te denken) FOEI mannetje.

De nieuwe Yamaha 8424E of S zijn echt perfecte fikkers. Heb zelf de E en een maat de S dus ik weet wat ik zeg. En ze zijn tussen de 500 en 600 ballen.

(PS : Over bad Yamaha das dus de 4416 serie. Die moet je NIET nemen. Heb ook zo'n dingen gehad. Na minder dan een half jaar deed hij niets meer.)

Verwijderd

1) Ga naar de IT's
2) Vraag om de Sony CRX140 (8x4x32)
3) Leg 400 gulden neer
4) Pak je wisselgeld
5) Branden maar .

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Ik zou voor een plextor gaan, slechte ervaringen met yamaha's. En die nieuwe plextors worden ondersteund door clonecd :)
en ze kunnen overburnen :)

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Verwijderd

hmm ik had laatst zo'n plextor in me bakkie geschroeft een (8/4/32/ide) en ik krijg om de paar cd's een rotte eruit, weet ook niet hoe dat komt maar dan ken ik ze alleen lezen in mijn brander en niet in me gewone cdrom speler, en soms doen ze het wel gewoon en het maakt niet uit of ik nero of easy cd creator gebruik. Of ik heb gewoon een rotte gekregen van de winkel of het hele model is kut.

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

tegenwoordig als je bij de wat bekendere merken blijft:
plextor, hp, sony, aopen, ricoh, sanyo, yamaha, philips
dan hoef je niet veel problemen te verwachten.
plextors zijn erg goed en worden nu eindelijk ook eens na een firmware update geschikt voor clonecd.
de sony crx140 en hp9110 waren dat al vanaf het begin en ondersteunen ook alles.
Alleen overfikken is met de meeste cdwriters nog wel eens een vraag. Maar tegenwoordig kunnen alle branders 80 minuten cd's aan (Ook de hp8100i na de laatste firmwareupdate en is ook een prima schrijvertje dus niet zeiken vaagheid, je bent vaag ja dat klopt en het enigste wat ik je hier steeds zie doen is plextor rulez en al het andere zuigt. Ik durf te wedden dat je nog geen ander merk geprobeerd hebt.)
Ik heb zowel een hp8100i en sony crx140 en die laatste had ik ZEKER niet gekocht als die hp8100 het niet zo goed had gedaan!
Plextor is ook prima dus mij hoor je niet zeggen die zuigt en die is beter!

Tis gewoon te stom dat ik nog op dit soort topics reageer.. elke 2 a 3 dagen staat er wel weer een nieuw topic over: welke cdwriter moet ik kopen..
Jeetje vraag dat niet aan iemand anders maar ga zelf op zoek! Lees zoveel mogelijk tests en kies dan wat je wilt!

Alle bekende merken zijn volwassen geworden in dit gebied. Ga dus voor prijs en software wat erbij zit.

En onthou altijd dat wat je ook koopt je kunt er ALTIJD eens een rotte tussenuit halen. Daarom zit er garantie op die dingen. Als ze niet af en toe een foutje zouden maken in de fabrikage van die dingen dan zouden ze helemaal geen garantie HOEVEN geven. Alleen maar te garanderen dat het spul werkt. Ik heb over alle merken al problemen gehoord, evenals bij de hardeschijven. Iedereen heeft wel een ander ^%$verhaal over welk merk hij nooit meer wilt hebben, en voor iedereen is het een verschillend merk!
Pagina: 1