[HTML] Tekstveld: input niet bewaren/tonen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 23:20
In onze admin kan je op ordernummer zoeken. Nu is het zo dat ik in IE automatisch de waardes laat opslaan die ik in een textfield neerzet (handig met de zoektermen van Google bijv.).

Helaas is het wat onhandig in onze admin. Het gebeurd nogal eens dat ik perongeluk op de verkeerde order uitkom omdat internet explorer het pulldown menuutje met vorige opgezochte ordernummers laat zien.

Ik weet dat ik in IE het automatisch opslaan van ingevoerde waardes uit kan zetten, maar dat wil ik niet. Ik weet wel dat er een optie is om het automatisch opslaan van waardes uit te schakkelen voor alleen dat textveld.

<input type="text" size="10" maxlength="8" name="ordernummer">

Het is iets van: <input type="text" size="10" maxlength="8" name="ordernummer" NODATA>

Alleen ik weet dus niet meer wat NODATA echt hoort te zijn.. iemand die dat wel weet?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voortaan even beter [google=HTML IE disable autocomplete]

... autocomplete="off">

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 16-06-2005 14:20 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

code:
1
<input type="text" size="10" maxlength="8" name="ordernummer" autocomplete="off">

Is wel IE only ;)

Maar had je dit zelf niet kunnen vinden? Google barst van de juiste resultaten :?

[ Voor 27% gewijzigd door André op 16-06-2005 14:22 ]

• SuperJERK
Thanks!

Uiteraard heb ik gezocht, maar als je niet weet waar naar je moet zoeken is dat wat lastig... Ik wist niet dat het autocomplete heette, want als ik dat wel wist zou ik niet hoeven te zoeken :P

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45
nevermind :)

[ Voor 90% gewijzigd door Willem op 16-06-2005 14:23 ]

Motor onderhoud bijhouden

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SuperJERK schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:21:
Thanks!

Uiteraard heb ik gezocht, maar als je niet weet waar naar je moet zoeken is dat wat lastig... Ik wist niet dat het autocomplete heette, want als ik dat wel wist zou ik niet hoeven te zoeken :P
Als je het tegen mij hebt: het was ook geen verwijt aan jou hoor :*

Ik weet dat het vaak lastig is om te zoeken met zoekwoorden, als je niet weet welk zoekwoord je nodig hebt :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• SuperJERK
BtM909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Als je het tegen mij hebt: het was ook geen verwijt aan jou hoor :*

Ik weet dat het vaak lastig is om te zoeken met zoekwoorden, als je niet weet welk zoekwoord je nodig hebt :+
Jah idd en achteraf heb je vaak zoiets van -> 8)7 stom van me :P, gelukkig zijn er nog altijd lieve tweakers die wel weten hoe je erop moet zoeken :>

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SuperJERK schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:24:
[...]

Jah idd en achteraf heb je vaak zoiets van -> 8)7 stom van me :P, gelukkig zijn er nog altijd lieve tweakers die wel weten hoe je erop moet zoeken :>
Klopt, maar meestal wel botte mods die er een groot slot aan hangen :P :*

* BtM909 speaking of botte mods....

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:08

Pelle

🚴‍♂️

BtM909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:27:
* Pelle speaking of botte mods....
* meldt * >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.gameskool.nl/locked.gif
Pagina: 1