Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Norton AV 2005] Blijft om permissie vragen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Norton AV 2005 heeft de mogelijkheid programma's aan de "program control" lijst toe te voegen. Als je een programma dat van het internet gebruik maakt voor het eerst gebruikt krijg je de vraag je of je deze toestemming wil geven, dit wordt dan onthouden en aan de "program control" lijst toegevoegt. Allemaal leuk en aardig maar dit werkt hier dus niet geheel zoals het zou moeten.
Ik gebruikte al enige tijd bittorrent, maar ontdekte dat de port hiervoor (in mn router) niet goed geforward stond (vandaar dat ie niet zo snel was 8)7 ).. Toen ik dit had aangepast vroeg Norton AV 2005 mij of ik bittorrent toegang wilde geven tot het internet, ik hem op "Permit" gezet en op ok geklikt, maar toen vroeg hij het nog eens en nog eens en nog eens...het hield maar niet op, zelfs als ik "Auto protect" op disable had gezet. Het hield pas echt op nadat ik bittorrent had afgesloten. Toen ben ik de "Program control" lijst maar eens gaan bekijken, daar stond bittorrent dus weldegelijk op "Permit all". Waarom onthoud Norton AV 2005 dit niet? en waarom blijft ie dit vragen ook als Auto-protect op disable staat?
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft en mocht ik crossposten, excuses daarvoor, ik heb gezocht maar vond niets...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gooi alles met het woord Norton er in van je computer af en kom dan nog eens terug.

Serieus het is gewoon zo bagger tegenwoordig dat je niet eens moet beginnen met troubleshooten.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
En wat zou jij dan aanraden als vervanging?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mcafee virusscan enterprise 7.1 of 8.0i. Maar dat is en blijft een persoonlijke voorkeur.

Is nog wel ergens een virusscanner discussie topic in dit subforum.

[rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml]

[ Voor 34% gewijzigd door smvs op 16-06-2005 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar is nog niemand tegen hetzelfde probleem aan gelopen?

Verwijderd

Topicstarter
goed, het is inmiddels opgelost. Ik heb bittorrent uit de "Program control" lijst gehaald en hem vervolgens handmatig, met custom instellingen, weer toegevoegt. Alles standaard laten staan dus zou het eigenlijk niet uit mogen maken maar het werkt, en daar gaat het tenslotte om!
Pagina: 1