[BF2 demo] Bewegende grond (geen driver prob)

Pagina: 1
Acties:

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:57
Heb vanaf het begin een probleem gehad met de ondergrond in het spel, het lijkt net alsof er textures over elkaar

drivers verwijderd en opnieuw geïnstalled (die erbij zaten 77.XX), hij loopt nu aardig soepel op:

1024*768@75hz
alles medium
AA = 2x

Specs:
AMD 3200+
1024ramddr400
6800LE 128mb @ 16p x 6v

Alleen het "grond probleem" blijft bestaan, zie onderstaand plaatje, is misschien niet helemaal duidelijk maar je ziet het wel (vooral bij de cursor, ingame is dit dus over de hele grond en het beweegt licht) (andere games geen last van artefacts: D3 HL2 FC), heb de vid. kaart weer op originele specs gezet maar dit mocht niet baten (terwijl bovenstaande spellen het allemaal 100% doen bij de opgevoerde specs):

Afbeeldingslocatie: http://img291.echo.cx/img291/364/bf21qu.th.jpg

Heeft nog iemand er last van/is er wat aan te doen want het is behoorlijk storend :/

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:32

ErA

Kan je het probleem iets beter toelichten? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Want voglens mij snap ik je wel en is het normaal maar weet het niet zeker

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:57
ErA schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:48:
Kan je het probleem iets beter toelichten? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Want voglens mij snap ik je wel en is het normaal maar weet het niet zeker
Ja, op het plaatje zie je het niet erg goed maar moet je bij de cursor kijken daar zie je in de grond zegmaar hele kleine vierkante blokjes die samen een groter vierkant vormen, heb het plaatje aangepast, zie hieronder (in de rode cirkels zie je wat ik bedoel, dit is ingame over de gehele grond zegmaar). Het lijken mij artefacts maar het gekke is dat ik er nooit last van heb gehad bij andere spellen en dit probleem zich ook voordoet bij vidkaart @ stock.

Afbeeldingslocatie: http://img286.echo.cx/img286/29/bf20ql.th.jpg
(klik voor vergroting)

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Waarschijnlijk een defekte pixel-pipeline of vertex shader.