Een tijdje geleden zag ik een pictureframe project van iemand anders met de zelfde powerbook 1400. En ik vond het wel erg gaaf maar beetje kaal, daarom ben ik nu bezig met een eigen variant.
De casemod komt in stijl van de Powermac G5 met geperforeerde alu en alles. Uiteindelijk gaat hij iedere 15 min een andere foto laten zien. Ik ga ook nog kijken of ik hem draadloos kan maken.
Het oorspronkelijke machine is een powerbook 1400. de specs
Eerst een leuk modeletje gemaakt:

En toen begon het echte werk,

[img]http:/www.osxy.nl/~andre/pb/pb-afbeeldingen/pb2/11.jpg[/img]
En ja hoor hij werkt nog,

Zo groot/klein is de laptop nu:

Zoals jullie zien is er geen hd meer, want hij draait compleet vanaf een flash kaart. Dit omdat de hd die er inzit nogal luidruchtig is.
Next:
- case maken van hout en alu
- fans inbouwen met fancontroler ( zit geen standaard fan aansluiting in en kan nogal heet worden op mijn zolder kamer)
- de laptop hardware in case inbouwen
- led verlichting en andere leuke gadgets inbouwen.
[edit]plaatjes op verzoek verkleint[edit]
De casemod komt in stijl van de Powermac G5 met geperforeerde alu en alles. Uiteindelijk gaat hij iedere 15 min een andere foto laten zien. Ik ga ook nog kijken of ik hem draadloos kan maken.
Het oorspronkelijke machine is een powerbook 1400. de specs
Eerst een leuk modeletje gemaakt:

En toen begon het echte werk,

[img]http:/www.osxy.nl/~andre/pb/pb-afbeeldingen/pb2/11.jpg[/img]
En ja hoor hij werkt nog,

Zo groot/klein is de laptop nu:

Zoals jullie zien is er geen hd meer, want hij draait compleet vanaf een flash kaart. Dit omdat de hd die er inzit nogal luidruchtig is.
Next:
- case maken van hout en alu
- fans inbouwen met fancontroler ( zit geen standaard fan aansluiting in en kan nogal heet worden op mijn zolder kamer)
- de laptop hardware in case inbouwen
- led verlichting en andere leuke gadgets inbouwen.
[edit]plaatjes op verzoek verkleint[edit]
[ Voor 22% gewijzigd door Osxy op 18-09-2005 12:19 . Reden: Toevoegingen ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."