Toon posts:

php guestbook

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik heb voor mijn website een hosting account bij Globat.com
Deze host ondersteund ook PhP en ik heb een MySQL database ter beschikking.
Op mijn huidige website heb ik een irritant gratis guestbook, daar wil ik dus vanaf zodat ik een guestbook helemaal kan customizen naar mijn eigen wensen en de layout van mijn site.

Daar dacht ik dan nu mooi PhP voor te kunnen gebruiken.
Op diverse fora en websites heb ik complete guestbook php-scripts gevonden die je kan downloaden.
Ik ben alleen een PhP leek dus ik heb geen idee waar ik moet beginnen (lees wat ik met die scripts aan moet). SQl en MySQL beheer ik verder uitstekend.

Kan iemand mij de goed richting op sturen waar ik moet beginnen?

Thanx!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41
Crisp, een van de developers hier heeft een script wat je misschien zou kunnen gebruiken. Gebruik het zelf ook. Werkt prima. :)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kijk eens naar J.A.G van Crisp . Ik geloof dat daar wel een aardige handleiding bij zit.

Verder gaat Programming & Webscripting voornamelijk over het zelf programmeren van dingen, en dit is een scriptrequest , kijk daarom ook eens naar P&W Beleid/Welke vragen kan ik hier stellen? voor meer info :).

[ Voor 50% gewijzigd door AtleX op 16-06-2005 13:44 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat Atlex ook al vertelt: Programming & Webscripting draait om het zelf programmeren. Support op scripts van anderen doen we hier niet. Daarbij komt dat het op dit moment niet eens een ontwikkelprobleem is, maar een installatie probleem. Elk forum heeft wel één of andere vorm van documentatie hoe het één en ander te installeren. Het lijkt me dat je er daarmee wel uit moet komen. Zie ook P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic.

Als je echt tegen een concreet probleem aanloopt met de installatie, kijk dan eens hier: P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen

[ Voor 94% gewijzigd door Creepy op 16-06-2005 14:04 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.