Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[TomTom Navigator 5] Kan geen stemmen vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van TomTom Navigator 5 blijf ik het probleem houden dat geinstalleerde stemming niet beschikbaar komen in het stem menu. Geen enkele stemnavigatie werkt omdat hij de voice bestanden niet kan vinden. Ze zijn wel degelijk aanwezig in \TomTom bijvoorbeeld
data15.chk wat de standaard NL stem is.

Is het een bekend probleem? of ligt t aan mijn hardware..
Iemand enig idee hoe dit eventueel nog te verhelpen is?

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
Heb je de stemmen al eens opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja al verschillende stemmen opnieuw geinstalleerd, ze staan dan wel in de PDA maar tomtom laat ze niet zien als beschikbaar

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Is het een bekend probleem? of ligt t aan mijn hardware..
Handig als je er niet bijvertelt wat voor hardware je hebt.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat komt omdat het vrij exotisch is.. ik heb een Medion MD 95058 eindelijk zover dat ie iets anders wil draaien dan dat domme Medion Navigator (Destinator 3 mod), maar TomTom 5 (wat eigenlijk bij een Acer N35 hoort) draait dus wel goed, maar op eoa manier geen stemmen die ie kan vinden..

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
ik heb t idee dat je bezig bent palm stemmen te gebruiken voor je ppc, dat werkt niet..

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Wat zegt TomTom support hierover ? Volgens mij staat die Medion PDA niet bij de ondersteunde devices.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, okay, hij is idd niet officially supported,.. maar ik vind het raar dat dat zich dan zou uitten op zo'n vreemde manier, want voor de rest werkt alles wel gewoon normaal.

Verwijderd

Topicstarter
Voor degene die dit topic ooit nog eens vinden,
het probleem is dat tomtom installer bugt en de stembestanden in \TomTom zet
wanneer je de Belgische stem (als een van de weinige die wel bleek te werken) bekijkt, komt die in \Tomtom\Tomtom\voiceXX.chk te staan, wanneer andere voices ook in die map gezet worden, komen ze normaal beschikbaar. Bij deze is TomTom 5 pakket dus iig werkend op een Medion 150
Pagina: 1