Ik heb dit script:
aangepast in dit script zodat ik dit ook kan gebruiken voor afbeeldingen.:
Het werkt in princiepe wel nu, maar ik krijg deze error message:
Parse error: parse error, unexpected '[' in /usr/export/www/hosting/kjappert/droelloe/images/naamcolliers/main.jpg on line 16
Het raare is alleen dat main.jpg een afbeelding is en geen tekst, hoe kan er dan een unexpected '[' op regel 16 zitten. Een afbeelding bestaat toch niet uit regels?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php if (empty($_GET['p'])) { $p = "main"; } else { $p = $_GET['p']; } $p2 = "includes/$p.php"; if (file_exists($p2)) { include("$p2"); } else { echo "Het opgegeven bestand kon niet gevonden worden!"; } ?> |
aangepast in dit script zodat ik dit ook kan gebruiken voor afbeeldingen.:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <?php if (empty($_GET['foto'])) { $foto = "main"; } else { $foto = $_GET['foto']; } $foto2 = "images/naamcolliers/$foto.jpg"; if (file_exists($foto2)) { header('Content-type: image/jpeg'); include("$foto2"); } else { echo "Het opgegeven bestand kon niet gevonden worden!"; } ?> |
Het werkt in princiepe wel nu, maar ik krijg deze error message:
Parse error: parse error, unexpected '[' in /usr/export/www/hosting/kjappert/droelloe/images/naamcolliers/main.jpg on line 16
Het raare is alleen dat main.jpg een afbeelding is en geen tekst, hoe kan er dan een unexpected '[' op regel 16 zitten. Een afbeelding bestaat toch niet uit regels?