Zalman voeding stiller maken

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
mijn zalman gaat na een paar uur draaien toch wat meer geluid maken dan ik wil. daarom wil ik er een papst fan inhangen om hem stiller te krijgen. maar moet ik dan voor een 1300rpm of voor een 2000rpm fan kiezen voor de voeing.
en wordt de voeding dan nog goed genoeg gekoeld? en kan de fan zonder problemen vervangen worden ivm de temperatuur sensor

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Een Zalman voeding die lawaai maakt? Dat is niet goed, ik zou er mee terug gaan als je nog garantie hebt.

Als je geen garantie meer hebt, neem een 1300rpm fan, die zijn nóg stiller.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als je kast verder goed word gekoeld, kan je net zo goed voor een 1300rpm fan gaan.
Qua vervanging van de fan: dat moet gewoon kunnen.
Kijk deze zoekresultaten eens: Zoekresultaten :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
op het begin hoor je hem niet. maar na een tijdje ga je hem wel horen omdat hij dan over de 45 graden komt en buiten het noiseless gebied valt.

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Prutz0r schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:06:
Een Zalman voeding die lawaai maakt? Dat is niet goed, ik zou er mee terug gaan als je nog garantie hebt.

Ik ben alleen bang dat deze dan te weinig zal gaan koelen. De fan slaat nu niets voor niets aan...

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Prutz0r schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:06:

[ Voor 1% gewijzigd door -SimJoc- op 16-06-2005 13:23 . Reden: gaat iets niet helemaal goed geloof ik ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Maar heb je geen garantie dan? :?

Zelf heb ik er twee in m'n bak zitten en die hoor ik gewoon niet. Ook met één voeding (=zware load) hoor ik hem maar iets.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Pagina: 1