[Logitech v500] Connectie problemen?

Pagina: 1
Acties:

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Sinds gister heb ik een draadloze USB Logitech v500 voor m'n laptop (Acer Aspire 1524). Als ik hem echter aansluit doet hij het heel even, en kapt er daarna weer mee. Ook als ik hem aan/uit schakel.

Ik heb al geprobeerd om nieuwe drivers te installen/uninstallen, maar niks wil baten. XP detecteert het apparaat maar er gebeurt niks. Andere apparaten werken wel op mijn USB aansluitingen.

Heb al wat threads hier doorgelezen, maar nog geen gevonden met een oplossing (dat archief hier wordt te massief om door te spitten...).

Geen idee waar dit haperen aan kan liggen, iemand een idee?

• BlueAce
De hannes bij de lokale hardwareshop kon me niet verder helpen dan "reset knop?". Nieuwe drivers gedownload van logitech.com, maar ook dat helpt niks.

Vaagheid...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

breinonline

Are you afraid to be known?

Veel verder dan drivers opnieuw installeren (hoewel het wel een hardware probleem lijkt), opnieuw connecten (een paar keer) kan je zelf niet doen. Misschien met een Linux-boot cdtje kijken of het echt een hardwareprobleem is. Zo ja, terug naar logitech. Zo nee, ook terug, want het werkt niet :o

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• BlueAce
Het probleem was inderdaad de hardware. Ik heb hem ingeruild bij de verkoper et voila: hij werkt.