Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hallo Tweakers :)

Ik ben zaterdag jarig en ik wil graag een nieuwe mobiel voor me verjaardag vragen, ik heb dus een beetje rondgekeken en ben uitgekomen bij de Motorola V220.

Specs:

http://www.mobiledia.com/phones/motorola/v220.html

Hier staat bij Games dit: J2ME, betekent dit dat hij Java Games ondersteunt? en in welk formaat moet ik ze dan downloaden als ik ze op me telefoon wil zetten via een datakabel .Jar of .Jad?

Alvast bedankt :)

p.s. ik zie net dat ik de naam Motorola een beetje raar heb gespeld in de topic-titel kan een modje hem misschien ff veranderen :X

[ Voor 13% gewijzigd door Mastasidaz op 16-06-2005 11:45 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Naar mijn weten, als je .jar en .jad hebt, heb je ze beiden nodig.

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
BlackMage schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:03:
Naar mijn weten, als je .jar en .jad hebt, heb je ze beiden nodig.
k, maar mijn vraag is eigenlijk of J2ME inhoud dat de telefoon java games ondersteund?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Mastasidaz schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:33:
[...]

k, maar mijn vraag is eigenlijk of J2ME inhoud dat de telefoon java games ondersteund?
Ja en nee.

vooral vroeger (toen die java games nog niet zo populair waren) waren er meerdere java 'systemen' voor games. Daarvan is J2ME de bekendste geworden. Je kan dus alleen J2ME java games spelen, maar volgens mij zijn alle games die je zo ongeveer kan downloaden/verkrijgen allemaal J2ME.

Antwoord dus: Ja die telefoon kan java games afspelen, als je maar de goede download.