Krijg ik spijt van zo'n kast? Het is wel heel erg goedkoop... Wat denken jullie over de kwaliteit van zo'n ding?
Als je mazzel hebt is ie van de vrachtwagen gevallen en heb je een mooie kast voor 75 piek. Als je dat om morele redenen niet wil zou ik het niet doen. Als ie niet van de vrachtwagen gevallen is kan het niet veel zijn en zou ik het niet doen.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Mijn voeding kost 334,- 
Enermax 431W, tsjah ook wel heel goed
Ik zou het niet doen, tenzij het een merk is dat we kennen hiero (Antec, AOpen, In-win, etc.)
Enermax 431W, tsjah ook wel heel goed
Ik zou het niet doen, tenzij het een merk is dat we kennen hiero (Antec, AOpen, In-win, etc.)
ik heb 'n midi kast van fl 99,- met 'n 350Watt ??? op de hcc beurs in Utrecht toen gehaald. heb van m'n oom nog geen problemen gehoort:)
Heb ooit 's in beverwijk 'n kast van 79,- gehaald daar klopte uitbreiding sleuven
positie niet moest toen flink buigen met koevoet:(
maw het is 'n gok.:?
Heb ooit 's in beverwijk 'n kast van 79,- gehaald daar klopte uitbreiding sleuven
positie niet moest toen flink buigen met koevoet:(
maw het is 'n gok.:?
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
ja op de HCC een kast met 300W voeding gekocht voor ook 75,- ! En die doet het prima hoor ...is nu onderdeel van mijn ouders hun pc en het gaat dus allemaal prima. Je ziet er vooral aan de binnenkant ook wel vanaf dat het een goedkoop dingetje is, tamelijk gammel uiteraard maar toch, het is dan ook niet veel geld.
Pagina: 1