[Word] Belangrijk bestand overschreven (Recover?)

Pagina: 1
Acties:

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 09:38
Hallo,

Ik heb een klant en die heeft een hele belangrijke scriptie overschreven. Ze had wel een back-up op Floppy maar die heeft ze ook overscrheven. Nu heb ik het programma filescavenger al gebruikt maar die vind helaas alleen maar jpg bestanden.

Heeft iemand anders nog ideeen voor de recovery van dit word bestand, het is namelijk vrij belangrijk.

Verwijderd

Recovery is iets voor OM, zie o.a. OM FAQ / Beleid

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 09:38
Dat snap ik, Alleen ik zit er een beetje mee als je een bestand overschrijft kun je het dan ook nog recoveren. Als je het wegsmijt kan ik me het nog indenken dat je het kan recoveren, dat was eigenlijk een deel van mijn vraag.

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Als het niet meer in je prullenbak zit is het echt weg.
Dan zul je moeten gaan kijken naar HDD recovery tools.
Mocht er over die plaat sop je HDD als iets over heen geschreven zijn dan vraas ik dat je het echt kwijt bent.

Mous XP

Verwijderd

Zoals TNT78 al zegt, als het door iets anders (deels) is overschreven dan ben je het kwijt, mocht dit niet zo zijn dan moet een undelete/recovery programma het terug kunnen vinden (mijn favoriet is Active Undelete). Maar goed, zie de OM Faq zoals ik al eerder poste voor meer info.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 22:57
Is het overschreven zoals in gedelete en andere data op de schijf gezet of overschreven zoals in een scriptie van 300 pagina's waar nu nog maar 1 pagina van over is waar enkel 'test' of zo in het document staat? :?

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Zoals HereIam al zegt je kan proberen te undeleten maar ik geef je weinig kans van slagen helaas :(.

Mous XP

Pagina: 1