ik heb een heel raar probleem met php, dit is mijn code:
ik heb dus een url zoals index.php?lan=3, hij vangt die 3 op, en dan kijkt hij welk taal bestand er bij hoort.
ik echo daar even $language om te zien of hij hem heeft, ja dus hij geeft netjes 3 terug.
en als ik daar onderaan $cfg['lang'] echo zie ik ook dat hij de goede file heeft.
Maar hij gebruikt de taal niet!?
Als ik eronder REGEL10 schrijf, dan doet hij het wel, ik snap er niks van ... hoe kan hij dit nu overslaan?
(hij gebruik dus gewoon engels ipv spaans)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| $language = $_GET['lan']; switch ($language) { case 1: $cfg['lang'] = 'en.lang.inc.php'; // determines what language set to use break; case 3: $cfg['lang'] = 'es.lang.inc.php'; // determines what language set to use break; case 4: $cfg['lang'] = 'pt-br.lang.inc.php'; // determines what language set to use break; case 5: $cfg['lang'] = 'ar.lang.inc.php'; // determines what language set to use break; default: $cfg['lang'] = 'en.lang.inc.php'; // determines what language set to use } echo $cfg['lang']; // REGEL 10: $cfg['lang'] = 'es.lang.inc.php'; // determines what language set to use |
ik heb dus een url zoals index.php?lan=3, hij vangt die 3 op, en dan kijkt hij welk taal bestand er bij hoort.
ik echo daar even $language om te zien of hij hem heeft, ja dus hij geeft netjes 3 terug.
en als ik daar onderaan $cfg['lang'] echo zie ik ook dat hij de goede file heeft.
Maar hij gebruikt de taal niet!?
Als ik eronder REGEL10 schrijf, dan doet hij het wel, ik snap er niks van ... hoe kan hij dit nu overslaan?
(hij gebruik dus gewoon engels ipv spaans)
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 10:47 ]