Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik heb net de upgrade besteld bij tomtom naar versie 5, die heel europa kaarten leken me wel interessant, maar na het lezen van een andere topic hier begin ik nu te twijfelen. Krijg je niet van heel europa detailkaarten? of is dat zinnetje op de website

"U krijgt niet alleen een update van de regio('s) die u eerder hebt aangeschaft, maar de gehele CD-kaartenbundel van Europa, inclusief niet eerder verkrijgbare kaarten van Polen en Tsjechië, met naadloze grensoverschrijdende...."

een verkapte manier van zeggen "u krijgt een benelux plus kaart"? ik hoop van niet, anders is dat 70 eur (59 + 10) down the drain :(

andere features die ik zie te missen die ik wel handig vond.

het gebruik van hardwaretoetsen? die zijn niet meer instelbaar?
als je iets wil noteren in word bvb, of je helderheid aanpassen moet je de applicatie dan verlaten? ik zie enkel een "exit" button, geen windows startbalk meer

thx, arne

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja. Je krijgt wel alle detail kaarten van Europa

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Instellen van hardwaretoetsen, alsmede diverse andere features, zijn uit TT5 gesloopt. Je zou dan een speciaal progje moeten gebruiken waarmee je macro's aan hardwarebuttons kunt toekennen.