van @home - ISDN naar 1 ADSL oplossing

Pagina: 1
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:46
Mensen,

Momenteel hebben wij @home (47 € p/m) + ISDN van de KPN (26.13 € p/m)

Per jaar is dit 877,56 € !

Vooral omdat @home nogal veel problemen heeft, en de alom bekende mail/news problemen ben ik op zoek naar wat anders.

Er zit 1 maar aan, er MOETEN 2 nummers meegenomen worden, het telefoonnummer EN het fax nummer.

Nu leek de aanbieding van Tiscali Special met Telefonie mij wel wat.
29.95 € per maand, voor een 4Mbit verbinding incl. telefonie.

Dit komt dan neer op 359,40 € per jaar, dus een besparing van 518.16 € per jaar!!!!!

Maar nu bel ik net op naar hun klantenservice, en nu blijkt dat het onmogelijk is om 2 telefoon nummers mee te nemen.
Ik kan me niet voorstellen dat dat in dit digitale tijdperk niet kan :?

Ik heb hier netwerken liggen van @home - BBned - KPN go - tiscali wholesale

Ik zie nu door de bomen het bos niet meer, ook met www.internetten.nl

iemand voor mij tips?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
ISDN Lijn laten zoals het is, als het zakelijk gebruikt wordt is misschien handig om dit bij KPN te houden los van niewe technieken nog.

Faxen via VoIP is ook niet optimaal sowieso.

Op je ISDN2 lijn met linesharing Tiscali Special aanvragen. Je kan dan een Telefonie Basis aanvragen (krijg je gratis een nummer) om mee uit te bellen en gebeld te worden.

Je zou zelfs je ISDN2 later nog om kunnen zetten naar ISDN1, lever je twee nummers en 1 kanaal in. Je hebt dan nogsteeds je twee nummers, alleen kan je er maar 1 tegelijk gebruiken.

Zou je ISDN1 nemen betaal je ~€18 aan KPN. Zou je helemaal geen telefonie meer hebben van KPN betaal je €9.50 aan Tiscali omdat je geen linesharing hebt op die koperlijn (KPN wil dan meer geld van Tiscali voor de koperlijn). Zo gek veel meer kost het dus niet om ISDN1 te behouden (of zelfs ISDN2) per maand ten opzichte van alles overzetten.

Als je dan uitgaande gesprekken zo veel mogelijk over je Tiscali Telfonie nummer/lijn doet kost dat ook nog eens niets op je KPN factuur.

[ Voor 34% gewijzigd door bjck op 16-06-2005 09:35 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.