Ik heb zelf met DVD-Lab pro een (al zeg ik t zelf) vrij mooi DVDtje in elkaar gedraait. 1 film, bestaandje uit 2 delen (vroeger 2 avi's) die elk 2 geluidstracks hebben(stereo en DD 5.1).
Als je op compile drukt in dat programma doet het:
-Muxen
-Menu structuur bouwen
-ondertitels toevoegen uit een srt bestand
Dit alles duurt bij elkaar bijna 1 uur en drie kwartier voor een volle DVD.
vroeger gebruikte ik andere authoring software maar deze trok me nogal omdat hij zo lekker uitgebreid is en ik heel veel onder een dak kan doen. echter vroeger duurde het nooit zo lang...
komt dat misschien omdat ik nu een volle film met 2 audio tracks heb die allebij gemuxed moeten worden of ligt het aan de software? is die gewoon traag?
Mijn systeem is een AMD Athlon XP 2400+ 768 MB (266DDR)ram ( niet super snel aangezien het de oudste 2400+ proc is die er bestaat, dat was het laatste wat er in mn mobo paste, KT266A chipset) de rst van t systeem lijkt me niet erg boeiend.
Als je op compile drukt in dat programma doet het:
-Muxen
-Menu structuur bouwen
-ondertitels toevoegen uit een srt bestand
Dit alles duurt bij elkaar bijna 1 uur en drie kwartier voor een volle DVD.
vroeger gebruikte ik andere authoring software maar deze trok me nogal omdat hij zo lekker uitgebreid is en ik heel veel onder een dak kan doen. echter vroeger duurde het nooit zo lang...
komt dat misschien omdat ik nu een volle film met 2 audio tracks heb die allebij gemuxed moeten worden of ligt het aan de software? is die gewoon traag?
Mijn systeem is een AMD Athlon XP 2400+ 768 MB (266DDR)ram ( niet super snel aangezien het de oudste 2400+ proc is die er bestaat, dat was het laatste wat er in mn mobo paste, KT266A chipset) de rst van t systeem lijkt me niet erg boeiend.
Breek je nek voorzichtig