Is er ook een proggie van als je BV 2 mappen hebt geshared voor je thuisnetwerk (zit ook op CHELLO) dat andere luitjes die willen connecten 2 keer ofzo een command krijgen of zo dat hun IP wordt gebant er van of dat je een formatje krijgne ?
Beter idee: share je mappen niet over het internet. De client en server dus niet binden aan je internet(netwerk)kaart.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
maar achter mijn netwerk moeten 4 pc op internet 
en ik moet minimaal 1 map sharen met files
en ik moet minimaal 1 map sharen met files
Maar je hebt toch 2 netwerk kaarten in je PC zitten, dan bind je toch bestands- en printerdeling alleen voor je interne netwerk kaart, dus alleen binden aan de NIC die voor het LAN is?
Simpel!
Simpel!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dan zou ik niet voor het onveilige windows sharing kiezen maar eerder voor een goede FTP server. Die software kun je veel uitgebreider configureren en ook IP bans invoeren. Wat natuurlijk weer niet kan is dat je die andere clients een formatje geeft (tenzij je zwaar illegaal aan de gang gaat met zaken als BackOrifice of NetBus).
If it ain't broken, play with it till it breaks.
ik doe niet aan illigaal 
maar ik zit in winME hoe kan ik dan alleen binden op de kaart voor het netwerk ?
maar ik zit in winME hoe kan ik dan alleen binden op de kaart voor het netwerk ?
In de eigenschappen van je netwerk omgeving kun je per NIC zeggen wat hij/wel niet mag. En dan zeg je tegen de NIC voor internet dat deze alleen TCP/IP mag gebruiken, en de NIC voor het interne netwerk alles mag gebruiken.
Zo zou het moeten werken?
Ben je een newbie met netwerken enzo?
Zo zou het moeten werken?
Ben je een newbie met netwerken enzo?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1