problemen chipset fan gigabyte ga-7n400 pro2

Pagina: 1
Acties:

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02 14:00
ik heb problemen met mijn chipset fan, deze wil soms namelijk niet aan het werk gaan en blijft stilstaan :/ normaal kon ik hem nog wel is een zetje geven en dan ging ie gewoon draaien maar de laatste tijd wil het niet :/
filmpje > http://www.megaupload.com/?d=12OOV334
nu is mijn vraag: kan dit erg veel kwaad, dat die chipset fan niet draait?
ik ben op het moment namelijk al aan het sparen voor waterkoeling voor mijn chipset/cpu.

blaap

Verwijderd

Mischien kun je wat meer info geven over welke chipset je hebt? Of je wat overclocked? Welke mobo? Handig zou ook zijn als je verteld of je no meer andere fans hebt? En waar deze zitten..

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:28
fan kapot? had ik ook bij me VGA koeler.
koop als tijdelijke vervanger gewoon een passief zalman blokje van 3 euro

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02 14:00
mijn moederbord type staat in de topic title :)
het is een nvidia nforce 2 chipset
ik heb verder in mijn pc hangen:
cpu fan (80mm)
intake voorin (120mm)
outtake achterin(120mm)
fan in de zijkant op cpu hoogte (80mm)
hij is niet overlocked ofzo alles loopt standaard :)

hij draait nu trouwens weer als een gek... hij geeft het soms gewoon op of dan moet ik hem eerst een duwtje geven

[ Voor 18% gewijzigd door blaatschaaap op 16-06-2005 15:59 ]

blaap

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:38
Probeer eens om met een stofzuiger je fan en heatsink schoon te maken, dat wil veel helpen. Ik heb het zien gebeuren bij een VGA koeler.

Verwijderd

Nivado schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:28:
Probeer eens om met een stofzuiger je fan en heatsink schoon te maken, dat wil veel helpen. Ik heb het zien gebeuren bij een VGA koeler.
stofzuiger.... domste wat je kan gewoon doen, gewoon ffe met een wattenstaafje of als je het hebt met lucht druk etc, maar geen stofzuiger je kan o.a zo je jumpers er afzuigen.
Pagina: 1