Toon posts:

[XP] Afbeeldingen opslaan lukt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?

Wanneer ik een afbeelding wil opslaan vanaf internet naar mijn hardeschijf lukt het niet??
Bijv: Ik wilde daarnet een cover voor een dvd-tje maken, jpg-je erbij gezocht en als ik dan opslaan als.. doe dan loopt explorer vast.
Ook wanneer ik een plaatje bijv in Word wil plaatsen dan loopt Word vast.

Kan iemand mij helpen het is namelijk echt irritant.

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025

Creegfire

Wow hey!

Wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen?

Het is niet erg hier de bedoeling dat als je een probleem hebt gelijk iemand probeert in te schakelen :P ;) maar goed

Eens kijken, het is dus wanneer je met plaatjes begint te rommelen dat je hele computer begint te hangen. Dan kan het probleem zijn dat je bijvoorbeeld een virus hebt of echte spyware rommel. Ga maar eens kijken op www.hitmanpro.nl om te controleren of je spyware hebt. Klik hier om een online virusscan te doen.

//Creegfire

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik er zelf aangedaan heb, idd hitman pro 2 gedraaid en ge-googled. Vandaar dat ik het hier post want ik kom niet veder.

Verwijderd

gebruik je ff of ie om je afbeeldingen op te slaan ?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik IE maar goed in Word werkt het ook niet meer

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:10

vegterb

[ZzZ]Vighter

En als je een .bmp wilt opslaan?
Anders zou ik eens proberen om office opnieuw te installeren!
Het is geen spyware en je hebt geen virus? Is het sinds kort? Heb je pas iets geïnstalleerd of zo?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt zodra ik de optie opslaan als kies in IE kopieeren lukt overgens wel, maar alos ik dan de afbeelding weer in Paint wil opslaan loopt hij weer vast.
In Word loopt hij vast wanneer ik een afbeelding wil toevoegen.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-03 22:35
Ik heb hetzelfde gezeik met Internet Explorer.
Als ik een afbeelding wil opslaan, kan die alleen als BMP zelfs als het een JPG of GIF bestand is, en dan noemt hij hem standaard Untitled.

Als ik afbeeldingsinformatie met de rechtermuisknop opvraag, zegt ie dat dit niet bekend is.

Met FireFox geen probleem, daar kan ik afbeeldingen wel gewoon opslaan onder het eigen formaat.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-03 12:11

nAffie

...

Mastermind schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 03:15:
Ik heb hetzelfde gezeik met Internet Explorer.
Als ik een afbeelding wil opslaan, kan die alleen als BMP zelfs als het een JPG of GIF bestand is, en dan noemt hij hem standaard Untitled.

Als ik afbeeldingsinformatie met de rechtermuisknop opvraag, zegt ie dat dit niet bekend is.

Met FireFox geen probleem, daar kan ik afbeeldingen wel gewoon opslaan onder het eigen formaat.
Dat is een heel ander probleem, en daar zijn al tig topics over op GoT...
http://gathering.tweakers...plorer&where=GoT#hitstart

meh.

Pagina: 1