Toon posts:

krijg bestanden niet verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar bestanden die ik maar niet verwijderd of geopend krijg.(ze zijn allemaal 0bytes)
1:dj518en.exe
2:battlefield2demo.exe
3:960-enu-xp.exe
als ik deze bestanden open krijg ik deze melding:---------------------------

1:C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad\dj518en.exe
---------------------------
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad\dj518en.exe is geen geldige Win32-toepassing.

OK

2:C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\battlefield2demo.exe
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\battlefield2demo.exe is geen geldige Win32-toepassing.

OK
3:C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\960-enu-xp.exe
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\960-enu-xp.exe is geen geldige Win32-toepassing.

OK

en als ik ze wil verwijderen krijg ik deze melding:
1:Fout bij verwijderen van bestand of map
Kan dj518en niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik.

Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.
OK
2:---------------------------
Fout bij verwijderen van bestand of map
Kan battlefield2demo niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik.

Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.
OK
3:---------------------------
Fout bij verwijderen van bestand of map
Kan 960-enu-xp niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik.

OK
----------------------------
Ik heb nog geprobeerd om met handle.exe te kijken door welk programma ze in gebruik zijn maar Handle.exe laad heel even en gaat dan gelijk weer weg ik kan er dus nog niets mee verder heb ik het met proceswatch geprobeerd die gaf wel aan door welk proces het werd gebruikt maar toen ik dat proces dus afsloot kon ik ze nog steeds niet verwijderen en kreeg ook de zelfde melding.Mischien is er wel wat fout gegaan met het downloaden ervan want ik had Battlefield2demo al een paar keer gedownload voordat ik de goeie had want er waren er ook een paar bij die aangaven dat ze 570mb waren maar eenmaal binnen maar 5.7mb bleken te zijn...erg raar maargoed ik dacht mischien dat deze bastanden door mn internet explorer in gebruik konden zijn maar heb geen id hoe ik dat moet afsluiten om te zien of ik ze dan wel kan verwijderen dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij te vertellen hoe ik handle.exe kan gebruiken zonder dat het weer gelijk weg gaat of nog beter hoe ik deze bastanden verwijder GRAAG!!!mijn dank zal groot zijn _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie hebben we het hier over (zie de Windows Operating Systems Policy)? :)
Verder - door welk process zijn die bestanden in use?

Hoe illegaal zijn die bestanden?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 17:12

Reptile209

- gers -

Heb je al eens geprobeerd om opnieuw op te starten en ze dan te verwijderen? Anders kan je proberen om in de taskmanager iexplore af te sluiten en ze te wissen, of - als dat niet helpt - ook explorer.exe te stoppen.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

zoek eens op 'killbox' handig tooltje om dit soort ellende te verwijderen.
zie: http://www.bleepingcomputer.com/files/killbox.php

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 23:19 ]

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
naar dos gaan doet voor mij meestal de truuk.

http://specs.tweak.to/12504

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 14:56

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Niet moeilijk doen. Opstarten in veilig modus en dan verwijderen. Dan zou het als het goed is moeten lukken. Dan wordt er immers zoveel mogelijk ingeladen.
Anders moet je kijken of je het via DOS kunt doen.
Ik gok zo dat je OS WinXP is dus als je NTFS als bestandssysteem gebruikt zul ff een DOS moet NTFS support kunnen doen. Aangezien WinXP geen DOS prompt meer kent (enkel DOSbox in windows zelf) is via DOS doen lastig. Volgens mij bied WinXP bij het F8 menu ook geen optie om naar Prompt te booten.
Linux kan enkel nog NTFS lezen en niet bewerken toch? Als dit inmiddels wel kan dan is een Linux bootflop/cd het makkelijkst als je daar mee overweg kunt. Anders is ook dit geen optie.

Maar ik denk dat het met veilige modus prima moet lukken. Succes!

[ Voor 16% gewijzigd door Ultraman op 15-06-2005 23:23 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor dereplys de bastanden zijn heel legaal het waren gewoon 2 drivers en een mislukte download die maar niet weg wouden ik heb het ook al in veilige modus geprobeerd maar daar werden ze niet weergegeven maar dankzij die killbox is alles nu weer weg THNX _/-\o_ maui71 _/-\o_ een erg goeie tip.
Pagina: 1