Toon posts:

tomtom 5 NUTTIGE PLAATSEN

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

waarom kan ik enkel naar de stadsbibliotheek rijden en niet naar het dichtsbij zijnde tankstation???
wel heel stom. 8)7 bij TT3 zat alles er tot in het detail in, zelfs de stomste frituur achter de hoek. en nu bijna niets meer.... :( gaat dit nog komen?? voorlopig zet ik TT3 v3.07 er terug op. werkte prima.
kon zelfs mijn PPC sneltoetsen mee programmeren. ik heb bij TT5 geen deftig instellingen menu gevonden waar ik dit ook zou kunnen.

heeft er iemand een oplossing???

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Op naar het TomTOm topic dacht ik zo. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door awwexl op 15-06-2005 22:48 ]

Verwijderd

Het staat er wel allemaal in hoor, maar als ik het aanklik gaat hij terug naar m'n desktop van m'n mda.
Dus ik ben terug gegaan naar 4.40 ;)

T zit er trouwens wel hoop.
tik op je scherm, kies instellingen, daarna nuttige plaatsen en tadaa bewerken maar :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 22:50 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Da's gods manier om te vertellen dat je vaker naar de bieb moet en minder friet moet eten. :)

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:49:
Het staat er wel allemaal in hoor, maar als ik het aanklik gaat hij terug naar m'n desktop van m'n mda.
Dus ik ben terug gegaan naar 4.40 ;)

T zit er trouwens wel hoop.
tik op je scherm, kies instellingen, daarna nuttige plaatsen en tadaa bewerken maar :)
ja zelf bewerken... maar ik wil niet zelf bewerken. ze moeten er standaard instaan zoals in de 3 of 4
Bij TT3 kon je zelfs zelf je eigen menu's instellen. elke knop op de pagina van jouw keuze zetten.
super handig. nu ben ik verplicht eerst enkele menu's te doorlopen die ik niet nodig heb zoals traffic (werkt toch niet in belgie)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:42:
[...]

ja zelf bewerken... maar ik wil niet zelf bewerken. ze moeten er standaard instaan zoals in de 3 of 4
Sjonge, moet je één keer in een menu om het intestellen en dan wordt het al te veel moeite?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

al opgelost dus :Y)

btw: let even op waar je je topic plaatst; TomTom heeft niet zoveel met Internet of Telefonie te maken...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.