Toon posts:

[OE] Geexporteerde accounts; hoe weer gebruiken? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,

Gisteren kreeg ik een melding dat mijn HD wel eens zou kunnen 'crashen', dus ik meteen een nieuwe HD gekocht en daar windows op geinstaleerd en het een en ander gebackupped.

Nu heb ik alleen niet mijn accounts van Outlook Express geexport, dus weet iemand waar deze opgslagen worden en hoe ik deze terug kan halen vanaf mijn oude HD?

Bij voorbaat dank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je deze niet gewoon importeren? Dat lijkt mij een logisch tegenovergestelde voor exporteren? :) Ik pas trouwens je topictitel even aan en verplaats je topic meteen. Let hier in het vervolg zelf even op

Outlook Express Accounts > [OE] Geexporteerde accounts; hoe weer gebruiken? *
SA > OFF

[ Voor 58% gewijzigd door Spider.007 op 15-06-2005 22:48 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Je kunt dit in de oude outlook expres nakijken in de opties, daar staat ook de locatie van het bestand bij.

Daarna kun je de bestanden gewoon importeren.

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

SenZatioN

Improvise...

Voor elke user staat dit in hun eigen profiel, vervang Hitme door de gewenste username...
Adresboek:
c:\Documents and Settings\Hitme\Application Data\Microsoft\Address Book
Outlook Mail:
c:\Documents and Settings\Hitme\Local Settings\Application Data\Identities\{1D5491F5-430F-4095-A3E2-EEC190764B96}\Microsoft\Outlook Express

[ Voor 4% gewijzigd door SenZatioN op 15-06-2005 23:08 ]

My software never has bugs, it just develops random features...

Verwijderd

Topicstarter
Kun je deze niet gewoon importeren? Dat lijkt mij een logisch tegenovergestelde voor exporteren?
Ja ik heb ze dus niet geexporteerd en weet ook niet waar OE ze standaard opslaat.
Je kunt dit in de oude outlook expres nakijken in de opties, daar staat ook de locatie van het bestand bij.
Als ik de 'oude' OE opstart, krijg ik gewoon de 'nieuwe'. Kan dus helaas niet

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Bedoel je met je accounts misschien je mail?
Dan zul je op de oude HDD`s je PST`s moeten vinden en die koppelen aan je nieuwe outlook.
Suc6

Mous XP

Pagina: 1