Ik wil een website maken waarin ik het beheer aan twee andere niet webtaal beheersende personen overlaat. Nu maken zij nog gebruik van Frontpage en het uploaden gaat dmv FTP. Dit wil ik helemaal verbannen en ze alleen pagina's laten bewerken en toevoegen via de webbrowser net zoals bij een CMS systeem. Het aanleren van HTML is geen optie. Het gaat om pagina's met alleen tekst of met tekst een een (variabel) aantal foto's.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Is het handig dat ik alle data in een database zet of kan ik ook gewone pagina's maken en die dan laten beheren. En hoe doe ik dat dan met de foto's? Hoe wordt dit over het algemeen aangepakt?
Ik wil dit zelf maken in ASP alleen heb ik even een duw(tje) in de goede richting nodig.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Is het handig dat ik alle data in een database zet of kan ik ook gewone pagina's maken en die dan laten beheren. En hoe doe ik dat dan met de foto's? Hoe wordt dit over het algemeen aangepakt?
Ik wil dit zelf maken in ASP alleen heb ik even een duw(tje) in de goede richting nodig.