Toon posts:

Mobo Asus p4c800

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta dus op punt om een nieuwe mobo te kopen, een asus p4c800.
ik kan hem goedkoop kopen van een vriend voor 40euro (de nieuwprijs 150 +- 1week oud)
de mobo die ik nu heb is een Chaintech 9BIL3, wat ik me dus afvraag: is dit de moeite?,
zal ik iets betere prestaties halen? en past mijn celeron 2.4ghz op dat p4 moederbord..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ » Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
PMG FAQ » Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?

Duidelijk zat :) Aangezien hier op GoT van jou wordt verwacht dat je op z'n minst inzet toont en over inzet, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt en we daarvan niks in de topicstart terugzien, gaat dit topic dicht. Neem eens op je gemak opnieuw de [faq]Registratievoorwaarden[/] door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46
Belangrijkste verschil is het formaat van het bord; je hebt nu een microATX bord maar de P4C800 is een fullsize ATX. Dus check wel even of dat Asus bord überhaupt in je kast past.

Qua prestaties zal de Asus het iets beter doen (snellere chipset) maar ik waag het te betwijfelen of je daar in de praktijk iets van merkt. Verder moet je gewoon kijken of je wat aan de eventuele extra feature's hebt welke het nieuwe bord je biedt, zo niet dan schiet je er al met al weinig mee op zou ik zeggen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.