Ik wil binnenkort graag gaan beginnen met casemodden. Ik zoek daar nu een kast voor (premod) om mijn (lelijke) dell XPS kast te vervangen. Mijn keuze was eerst op de Coolermaster Stacker gevallen. Maar die vind ik nogal duur dus wil ik graag vragen of jullie nog een goede kast (premod) weten die niet te duur is.
Welkom op GoT, ik snap je vraag. Echter is het niet de bedoeling dat wij een kast voor je gaan uitzoeken of iets dergelijks. De beste tip die ik je kan geven is ga gewoon wat rond kijken op webwinkels zo krijg je een mooi overzicht van wat er beschikbaar is.
Zelf kan ik niet 1,2,3 een mooie premod kast geven aangezien ik liever zelf mod
Zelf kan ik niet 1,2,3 een mooie premod kast geven aangezien ik liever zelf mod
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Verwijderd
Resultaten 1 - 10 van circa 1.970.000 voor pre mod case (0,21 seconden
http://www.google.nl/sear...nl&q=pre+mod+case&spell=1
genoeg kasten voor je gading...
wat langezwieper al zei...
ga zelf lekker snuffelen naar een kast of ga hier ciptjes kijken daar leer je ook veel van
mijn idee van mooi is toevallig varkenroze met fluffige donskussentjes en orange neon en puca plaatjes en een fonteintje als watercooling
ik neem aan dat ik het genoeg overdreven heb zodat mensen niet gaan denken dat ik gay ben..
alhoewel gay ppl ook okay zijn en en en ..... laat ook maar ik moet stoppen met typpen
suc7 jochie
http://www.google.nl/sear...nl&q=pre+mod+case&spell=1
genoeg kasten voor je gading...
wat langezwieper al zei...
ga zelf lekker snuffelen naar een kast of ga hier ciptjes kijken daar leer je ook veel van
mijn idee van mooi is toevallig varkenroze met fluffige donskussentjes en orange neon en puca plaatjes en een fonteintje als watercooling
ik neem aan dat ik het genoeg overdreven heb zodat mensen niet gaan denken dat ik gay ben..
alhoewel gay ppl ook okay zijn en en en ..... laat ook maar ik moet stoppen met typpen
suc7 jochie
ik ben alleen wel bang dat je de onderdelen uit je dell kast niet zomaar in een andere kast kwijt kan, al het dell spul is custom build en past dus niet echt in een andere kast
correct me if i'm wrong though
correct me if i'm wrong though
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 15-06-2005 20:55 ]
Verwijderd
Daar ben je toch case-[b]modder[/b voor?
Heb dell spul nog nooit open gehad, maar lijkt me dat veel wel standaard is.
Wat wel anders is dat dell wel houd van een partijtje passief koelen. Alle pc's bij ons op school (p3/p4/xeons) zijn passief gekoeld waarna men een goede case-asirflow gebruikt om deze load weg te krijgen
Heb dell spul nog nooit open gehad, maar lijkt me dat veel wel standaard is.
Wat wel anders is dat dell wel houd van een partijtje passief koelen. Alle pc's bij ons op school (p3/p4/xeons) zijn passief gekoeld waarna men een goede case-asirflow gebruikt om deze load weg te krijgen
Verwijderd
Waarom niet een lelijke kast van 20 euro kopen, en die zelf totaal gaan modden. Hoeft niet in een keer, desnoods in stappen. Zo maak je een kast waarmee je plezier mee beleeft en die uitziet zoals jij dat wilt.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:33:
Ik wil binnenkort graag gaan beginnen met casemodden. Ik zoek daar nu een kast voor (premod) om mijn (lelijke) dell XPS kast te vervangen. Mijn keuze was eerst op de Coolermaster Stacker gevallen. Maar die vind ik nogal duur dus wil ik graag vragen of jullie nog een goede kast (premod) weten die niet te duur is.
Of maak een kast helemaal zelf. Koop een paar vierkantemeter hout en ga klussen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 21:12 ]
helemaal mee eens, heb zelf ook een vet oude kast die ik in de loop der jaren helemaal gemaakt heb zoals ik em wil, is leuk om te doen, je leert er veel van en je krijg precies wat je wilt hebben iddVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:06:
[...]
Waarom niet een lelijke kast van 20 euro kopen, en die zelf totaal gaan modden. Hoeft niet in een keer, desnoods in stappen. Zo maak je een kast waarmee je plezier mee beleeft en die uitziet zoals jij dat wilt.
Verwijderd
of een kast gebruiken die nog nooit eerder is gemod (voor zover je weet dan) is weer een extra leuke uitdaging. Weer eens wat anders dan die stackers en lian-li's
Ik geloof dat de rest het al voor een groot gedeelte gezegd heeft: een leuke kast vinden = zoeken (wij hebben namelijk jouw smaak niet) en het best is en blijft het om zelf te modden ipv premodded spul te halen.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()