Na een lange tijd niet gebruik gemaakt te hebben, wou ik er weer gebruik van maken.
Alleen het probleem krijg ik maar niet opgelost, kortom het werkt niet.
Ik heb al op het forum naar mogelijke antwoorden gezocht maar tevergeefs (veel threads over dit onderwerp zeg)
Verder heb ik nog in het FAQ gedeelte een klein stukje erover gevonden plus wat informatieve links maar ik kom er alsnog niet uit.
Het betreft de onderstaande code
Dit zou www.website.nl/(index.php)?command=mod_gebruikers&mod_actie=registeren naar
www.website.nl/mod_gebruikers/registeren moeten kunnen vertalen.
Ik heb al veel dingen zelf geprobeert, maar ik denk dat de underscore _ voor het probleem mogelijk zou kunnen zorgen.
note:index.php word niet bij elke huidige link meegeven atm.
alvast bedankt voor wie er naar wilt kijken
Alleen het probleem krijg ik maar niet opgelost, kortom het werkt niet.
Ik heb al op het forum naar mogelijke antwoorden gezocht maar tevergeefs (veel threads over dit onderwerp zeg)
Verder heb ik nog in het FAQ gedeelte een klein stukje erover gevonden plus wat informatieve links maar ik kom er alsnog niet uit.
Het betreft de onderstaande code
code:
1
2
| RewriteEngine On RewriteRule ^/([^/]+)/([^/]+)$ index.php?command=$1&mod_actie=$2 |
Dit zou www.website.nl/(index.php)?command=mod_gebruikers&mod_actie=registeren naar
www.website.nl/mod_gebruikers/registeren moeten kunnen vertalen.
Ik heb al veel dingen zelf geprobeert, maar ik denk dat de underscore _ voor het probleem mogelijk zou kunnen zorgen.
note:index.php word niet bij elke huidige link meegeven atm.
alvast bedankt voor wie er naar wilt kijken
< dit stukje webruimte is te huur >