[msn7] Handgeschreven berichten met Win98

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Beste Tweakers.

Ik heb hier een laptop met win98se erop.
Ik wil graag handgeschreven berichten kunnen versturen met msn.
Vandaar dat ik MSN7 geinstalleerd heb.

Helaas geeft MSN aan (zodra ik op het knopje handgeschreven berichten druk) dat hiervoor win2000 / XP nodig is.
Als je het tabblad Handgeschreven in het gespreksvenster niet kunt gebruiken, moet je de volgende software installeren om het tabblad te activeren:

Microsoft Windows XP of Windows 2000 (met Service Pack 3 of hoger). Bezoek de website Microsoft Windows Update als je niet zeker weet of je besturingssysteem volledig is bijgewerkt.
Microsoft Windows Journal Viewer 1.5. Nu downloaden.
Beveiligingsupdate voor Windows Journal Viewer. Nu downloaden.
Weet iemand een oplossing zodat ik toch in win98 dit kan doen? Xp installeren is geen mogelijkheid.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al gekeken voor welke OSen 'Microsoft Windows Journal Viewer' beschikbaar is? Als dat niet voor Windows98SE is heb je gewoon dikke pech ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik ben er ook weleens mee bezig geweest, je hebt echt xp nodig :9

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Journal viewer is alleen voor Win 2000 / XP.
Dus handwriting gaat niet werken onder 98.

Das dan mooi Kaa. :-S

Weet iemand of de oude handwriting voor msn plus wel werkt onder 98 ?

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 16:15

Speeder

42 ;)

Ik weet niet wat voor laptop het is maar voor Win2k zijn de systeem-eisen niet veel hoger dan voor Win98se. Ik denk dat dat veel makkelijker is dan dat je allerlei omwegen gaat zoeken.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:13

w0w

Die oude werkt volgens mij wel. Moet je wel eerst 'Inkt' installeren en dan die update voor msn ofso.
Pagina: 1