Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hebben er mensen ervaring met pdf-jes lezen op een PDA met een resolutie van 640x480? Wat zijn de ervaringen daarmee? Leest het prettig, gaat het scrollen vlot, zie je voldoende van een pagina?

Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen tussen de Nokia 770 (800x 480) en HX4700 zodat ik iedere ochtend mijn digitale krant aan de ontbijttafel kan lezen 8) Maar de vraag bij die eerste is of zijn processor daarvoor sterk genoeg is :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 18:20 ]

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:40

Dogooder

dus...

ik bezit de hx4700, en pdf lezen is mogelijk, zit standaard clearVue pdf op. Ik lees niet vaak pdf maar kan me niet herinneren dat het moeilijk leesbaar is, door de 640x480 resolutie kan je al snel lezen. Alleen de krant aan de ontbijttafel wil ik liever toch gewoon nog van papier hebben want dat vind ik nou net niet lekker lezen. Dus het is goed mogelijk, maar comfortabel is voor mij anders.

Verwijderd

Topicstarter
ok, thanx! Mijn gevoel is net andersom ik vind het zwaar irritant dat de krant 25% van de ontbijttafel in beslag neemt... Dus het leek me wel handig om vanaf een PDA te lezen.

Heeft iemand ook wel eens grote pdf bestanden bekeken, met veel plaatjes, mijn normale computer hapert daar al een beetje op af en toe (zal wellicht ook aan de manier van pdf maken liggen), gaat dat dan volledig fout op een HX4700?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 18:26 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Eerlijk gezegd denk ik dat je meer bezig bent om te scrollen dan te lezen, maargoed.

Alors.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik heb wel PDFjes gehad op mijn pda (ipaq 2210) en diverse gsm's (nokia 6600 en nokia 9300). Het lezen wil opzich prima, als je dat prettig vind dan. Echter duurt het een hele tijd voordat de pagina is opgebouwd. Dus dan lees je een stuk, scroll je een halve pagina verder dan heeft ie afhankelijk van de hoeveelheid plaatjes en zoomfactor redelijk wat tijd nodig om de pagina weer op te bouwen (het gaat niet realtime dat scrollen dus, nieuwe text zal die dus opnieuw moeten opbouwen).

Je kan natuurlijk ook gewoon een website openen, naar mijn weten hebben de grote kranten wel websites, welke een stuk prettiger lezen dan een pdfje.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk eens hier: Repligo, speciale software om Pdfjes te viewen op je PPC

http://www.cerience.com/s...ts/ppc/wm2003se/index.htm
Pagina: 1