Toon posts:

[BF2 demo] Probleem met groundtextures/shadows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb overal gezocht, google, GoT en meer, maar nergens iets wat op mijn probleem lijkt.. Ingame kloppen bij mij de ground textures niet, of er is iets mis met de shaders, bijvoorbeeld wanneer er over een dude over gras loopt is er om hem heen een soort vet grote vierkante shaduw. Ook bijvoorbeeld op delen van de aircraft carrier, verschijnen er en verdwijnen er vet vage donkere shaduwen.. heel raar maargoed, iemand een id?

bvd

clean install, XPsp2
3000+
6600GT 77.13
k8n-e deluxe

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zucht...... niet goed gezocht he ;)
gebruik dan ook de drivers die bij de demo zitten of de nieuwe 77.50 |:(

meuktracker: nVidia ForceWare 77.50
chucky666 in "Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 8"
enz.......

[ Voor 45% gewijzigd door chucky666 op 15-06-2005 17:41 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
nu ik toch een topic heb.. nog een BF2 vraagje. ik heb een logitech attack 3 joystick. Als ik hem probeer in te stellen in controls zegt hij wanneer ik de left roll wil doen en dan dus met de joystick naar links beweeg iets over duplicate key found en doet ie t niet.. heel schraal. nu doet dus omhoog en omlaag bewegen met de joystick het wel maar roll left en right niet.. any ids?

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:52
Misschien is de key al in use? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
nee, je begrijpt t niet. het gaat om een joystick, dus die grote hendel waarmee beweegt.. op een of andere manier krijg ik hem niet zover te accepteren dat hij de x-as moet usen.. iemand id? (de y-as doet t wel. 8)7 .)

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 11:07
dat had ik ook!

mijn oplossing: je joystick helemaal als de tierelier naar links duwen! Net op het uiterste puntje dan pakt hij hem pas :)
Pagina: 1